Muita, jotka eivät käytä somea
En käytä enkä aio koskaan käyttää. Toki ymmärrän ihmisiä jotka somea käyttävät, kuten vaikka vaikuttajat sekä työn takia siellä olevat.
Kommentit (19)
miksi et käytä ?? Snapchat on kiva ja IG myös <3
Sen verran käytän, että täällä joskus viestittelen ja YouTubessa katson videoita, mutta mitään Instagramia, Tik Tokia, Facebookia, Twitteriä, Snapchatia ym. ei ole. Havahduin neljä vuotta sitten siihen, että käytin liikaa aikaa Instagramin selaamiseen. Poistin silloin tilini ja samalla FB-tilin. Muita kanavia minulla ei koskaan ollutkaan. N36
En käytä.
Ei minulla ole edes älypuhelinta (vanha nokialainen toimii hyvin).
Käytät somea, koska kirjoitat tänne ja luet näitä. En mäkään sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
En käytä.
Miksi ajattelet, että sosiaalista mediaa käytetään vain älypuhelimella?
En käytä enää. En jaksa sitä teennäisyyttä. Aikuiset ihmiset hehkuttaa milloin mitäkin ja kerjää huomiota ja postailee typeriä filtterikuvia pärstästään.
No tämä palsta on ainoa, mihin kirjottelen. Omalla nimelläni en missään, on ainoastaan yksi alter ego -facebooktili, jossa en käy melkein ikinä.
Tämä ja youtuben mainokseton versio käytössä, mutta muuten en käytä. Oon käyttäny, varsinkin instagramia paljon. Jotenki ku on eläny niiden kans tosi kauan, nii on tehny hyvää päästää niistä irti. T 21v
Ei ole fb/ig tai mitään tuollaista eikä myöskään tule olemaan. Itseasiassa olen nykyään sitä mieltä ettei noissa pitäisi kenenkään olla/pitää tiliä.
Idea sinänsä alunperin on ihan ok, mutta "yllättäen" käyttäjät pilasi sen.
Käytän pullopostia lähinnä . Ei ruma ihminen noihin some hommiin voi ainakaan omaa kuvaa julkaista . Naurettavaa pelleilyä muutenkin . Varmaan kauniille ihmiselle eri asia kun voi julkaista oman kuvan ja ihmiset tykkää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä.
Miksi ajattelet, että sosiaalista mediaa käytetään vain älypuhelimella?
Vanhassa Nokian puhelimessa ei ole nettiyhteyttä. Vaikeuttaa himpun verran sitä somettamista.
Tämä mihin juuri kirjoitat on sosiaalinen media.
Voi pyhä jyssäys!
Some ei ole vain Facebookissa tai instassa tai twitterissä.
Esimerkiksi kaikki Keskustelupalstat ja deittisovellukset on somea 😆
Vierailija kirjoitti:
Tämä mihin juuri kirjoitat on sosiaalinen media.
Voi pyhä jyssäys!
Some ei ole vain Facebookissa tai instassa tai twitterissä.
Esimerkiksi kaikki Keskustelupalstat ja deittisovellukset on somea 😆
Jos aloittaja teki aloituksen "muita jotka eivät käytä somea" tänne keskustelupalstalle, on selvää että hän tarkoittaa "somella" lähinnä sellaisia somealustoja, joissa ollaan omalla nimellä ja naamalla tuottamassa sisältöä -- näin sen itse tulkitsin ja varmaan useimmat muut.
Toki yleisesti keskustelupalstatkin ovat somea.
En minäkään