Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keksin just naisena miks naiset ei laittaudu vanhempana.

Vierailija
09.05.2022 |

syynä on miehet. luin palstaa niin miehet melkeen kaikki ilmotti että pitää näyttää alle 35 vuotiselta. Ja kaikki vissii kattoo seksiä netistä niin turha vaivautua tavallisessa elämässä. arvostelu.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset tajuavat olla syytämättä rahaa turhuuksiin.

Vierailija
2/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei tarvitse yrittää enää tehdä vaikutusta miehiin. Käytämme rahat viisaampiin ja omaa terveyttä edistäviin asioihin. Itseluottamuksemme kestää laittamattomana elämisen 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia ja aina jotain säätöä sen takia ennen töihin menoa. En koe meikkaamista sen arvoisena että lyhennän 6h yöuneni 5 tuntiin

Vierailija
4/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina siisti,  joka päivä, Ikäloppu. 

Vierailija
5/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä (alle 30v lesbo) ainakin katselen myös vanhempia naisia, kaipa jotkut miehetkin. Laittautuneet hoikahkot vanhemmat naiset ovat ihania.

Vierailija
6/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ainakin siinä, että naisen pitää näyttää alle 35 vuotiaalta miehen silmissä. En kyllä usko, että naiset sen takia lopettaa laittautumista.

Vierailija
7/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen ei sovi imagooni. Eivät myöskään hienot vaatteet, pikkumustat, marimekot tai parikan pupuhörhellykset. Hippikukkahattutäti-imagossa on silti melkoinen työ ja ylläpitäminen. Mieti, mikä vaiva on, kun aina täytyy miettiä, että vaatteet ja korut ja hatut ja laukut ja kengät sopivat kaikki tyylillisesti toisiinsa ja ovat jokainen osanen ekologisesti käytettynä hankittuja .

En pukisi päälleni jotain kanamaista pikkumustaa tai korkokenkiä vaikka vähän maksettaisi. Ja olen ollut tällainen aina, ei ole ikäkysymys yhtään

Vierailija
8/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Tahalaan työtn ja tahallan et opiskele? Pussikaljaa juot kotona yksiksesi ja mietit aivan turhia asioita.Kauaa ei menen kun olet muistisairas,kun norkot koti ja tällä palstalla.Kovaa vauhdilla olet menossa dementiaan ajatuksesi kanssa..

Vierailija
9/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, koska se ei kiinnosta ollenkaan. Meikkaamiseen menee aikaa ja rahaa enkä halua käyttää niitä siihen yhtään. Miehillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Vierailija
11/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa. Se on sama juttu kuin autoilla, vaikka miten maalaa ja paklaa niin muodot paljastaa vuosimallin.

Vierailija
12/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut koska se ei ole koskaan kiinnostanut

Vierailija
13/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "laittautua" ole sama asia kuin "meikata".

Vierailija
14/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaaminen ei sovi imagooni. Eivät myöskään hienot vaatteet, pikkumustat, marimekot tai parikan pupuhörhellykset. Hippikukkahattutäti-imagossa on silti melkoinen työ ja ylläpitäminen. Mieti, mikä vaiva on, kun aina täytyy miettiä, että vaatteet ja korut ja hatut ja laukut ja kengät sopivat kaikki tyylillisesti toisiinsa ja ovat jokainen osanen ekologisesti käytettynä hankittuja .

En pukisi päälleni jotain kanamaista pikkumustaa tai korkokenkiä vaikka vähän maksettaisi. Ja olen ollut tällainen aina, ei ole ikäkysymys yhtään

Oletko sinä mies?

Vierailija
15/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit? Oletko sjatellut Mensan testiä??

Vierailija
16/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui niin? Mä en ole ikinä meikannut enkä aloita nytkään, hyvät värit itselläni aina olleet. Hiuksia värjäsin nuorempana mutta en enää niitäkään, ja kampaajat kadehtii mun hiuksia, paksut ja hienot sävyt. Se on se itseluottamus ja se että olen hyvä tälläisena. En teeskentele mitään eikä ole ulkonäkö paineita.

Vierailija
17/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu ja ylpeä itsestäni kirjoitti:

Kui niin? Mä en ole ikinä meikannut enkä aloita nytkään, hyvät värit itselläni aina olleet. Hiuksia värjäsin nuorempana mutta en enää niitäkään, ja kampaajat kadehtii mun hiuksia, paksut ja hienot sävyt. Se on se itseluottamus ja se että olen hyvä tälläisena. En teeskentele mitään eikä ole ulkonäkö paineita.

Okei, mutta jos sinulla ei olisi "hyvät värit" ja hiukset  "paksut ja hienot sävyt", niin saattaisi olla ulkonäköpaineita. Sanonpahan vaan.

Vierailija
18/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän ei tarvitse yrittää enää tehdä vaikutusta miehiin. Käytämme rahat viisaampiin ja omaa terveyttä edistäviin asioihin. Itseluottamuksemme kestää laittamattomana elämisen 😊

Mutta miksi niitä miehiä varten laittautuu ylipäätään? 

Jokainenhan pukeutuu itseään varten, näyttääkseen hyvältä omissa silmissään. 

Siksi kaikki ovat kotona sievinä ja komeina, ykköset yllä. 

Vierailija
19/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisena" niistä naisista jälleen kerran...

Vierailija
20/38 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan vaan kyllästynyt, sama naama joka päivä vuodesta toiseen. Tyyli on edelleen naisellinen, mutta meikkaaminen on jäänyt joitakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Mies on sama kuin viimeiset 17 v, toivottavasti lopun ikää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän