Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä pahuksen palsta tulee uniin.

Vierailija
09.05.2022 |

Nyt jo muutaman kerran kirjoitan viestiä ja koitan lähettää sitä. Herään siihen kun se ei onnistu. Olen nauranut itselleni kuinka jätkä voi olla ääliö. Tää ei ole vitsi vaan ihan totta. Näen mitä lie tekstiä ja koitan klikata hiirellä lähetä. Sitten herään ja kestää sekuntti tajuta että näin unta.

Vähemmästäkin pitäisi tajuta että olen palstakoukussa. Ihan vasta selitin jotain palstan sensuurista. Meni hermo kun sitä viestiä viestiä ei pystynyt lähettämään. Sitten heräsin. Käsi koitti käyttää olematonta hiirtä. Samariini ja nikotiini oikeasti mun pitäs edes yrittää hankkia elämä.

Älytöntä roikkua palstalla ja selittää asioita. Tuskin ketään kiinnostaa mitä mieltä jokin x 50 vuotias ukko on mitäkin mieltä. Sallivampi mä olen kuin moni muu täällä. En ikinä pyydä poistamaan mitään. Laitan ns. faktoja peliin kun joku on eri mieltä. Hitto edes trollauksia en pyydä pois. Nillekkiin nakkaan takaisin. Vissiin osuvasti kun usein tulee sivua ei voi näyttää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee minullakin uniin! Kaduttaa että tänne aikoinaan eksyin ja annoin itseni addiktoitua. Toisaalta mielummin notkun täällä ja palstailen yksin kotona koneen ääressä, kuin että olisin lähipubissa jankkaamassa juoppojen kanssa päivät pitkät, palstailu nimittäin on hyödyllisempää ja ilmaista. Joskus täällä on ihan hyviä keskusteluja ja toisinaan oppii myös uutta.

Vierailija
2/5 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs haittaa tuosta on. On sitä huonompiakin harrastuksia eli samaa mieltä kuin edeltävä, välillä täällä on ihan kiinnostaviakin juttuja. Useat kyllä poistetaan turhan herkästi, kun olisi ollut kiva seurata keskustelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Minulle ei anonyymit palstat tule uniin, mutta nikillisten palstojen henkilöt ovat tulleet :D

Vierailija
4/5 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee minullakin uniin! Kaduttaa että tänne aikoinaan eksyin ja annoin itseni addiktoitua. Toisaalta mielummin notkun täällä ja palstailen yksin kotona koneen ääressä, kuin että olisin lähipubissa jankkaamassa juoppojen kanssa päivät pitkät, palstailu nimittäin on hyödyllisempää ja ilmaista. Joskus täällä on ihan hyviä keskusteluja ja toisinaan oppii myös uutta.

Tuosta olen samaa mieltä. En tod kaipaa niitä baarien tyyppejä. Se harmittaa kun usein parhaat keskustelut poistetaan. Joskus tosiaan oppii jotain uutta. Vaikka olen vanha niin silti voin ottaa oppia hyvistä neuvoista. 

heh kyllä addikti pystyy myöntämään kun jokin koukuttaa. siksi olen ihan tietoisesti jättänyt kokeilematta kovia aineita. Jos jokin kolahtaisi niin vetäisin varmaan loppuun asti. Mulle kohtuus ei tunnu riittävän. kun juon niin otan paljon ja pikkusen lisää.

Mua on luultu selväksi kun vain loivensin. Nytkin laskeutuminen käsillä. Tunnen kun se paha olo on tuossa ihan lähellä.. Rahaa on ja kaupasta saa lisää. Enpä siis taida kärsiä vielä. 

Tältä se tuntuu kun on aineesta riippuvainen. Sinänsä helpoa kun aine on alkoholi. Sitä ymmärretään. Eilen jo aloitin vähentämisen. Nyt olo luokkaa tärinä on tulossa. Ei vielä nyt. Voin pahoin vasta yöhemmin.

Vierailija
5/5 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha! Minulle ei anonyymit palstat tule uniin, mutta nikillisten palstojen henkilöt ovat tulleet :D

Onko se jotenkin parempi kun nikilliet palstat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi