Mitä mieltä 32-vuotiaasta miehestä, joka asuu 24 neliön yksiössä
Kommentit (44)
Ihan ok kämppä yhdelle,joka ei paljon kotona ole.Itse olen kotihiiri,joten kodin on oltava iso...Miehessä joka asuu yksiössä ei sinällään mitään vikaa ole,ehkä vain hieman eri tyyppinen mitä itse olen.
hitonko väliä jos mies on kiva!
Jos käy vaan paitaa vaihtamassa, reissutyö tai harrastaa paljon niin
mitä väliä
Helsingissä yksiöt maksaa 200 000 ja kolmiot 300 000. Itse olen jo viisikymppinen, mutta ei minullakaan ole varaa isompaan kuin kaksioon. Onneksi tämä on velaton ja kivalla alueella.
Voisin ostaa omakotitalon käteisellä jostain kauempaa jos myisin tämän, mutta en halua asua yksin omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa kauhea ulina ja sitten AV-mammat alkavat kerskailla omista (käytännössä miehen) omakotitaloista ja siitä että jokainen saa nämä jos vain haluaa ja on hiukan ahkeruutta. Näin tämä aina tällä palstalla menee :D ja sitten alkavat ihmetellä, mikä on vikana miehessä kun tyytyy näin uskomattoman alhaiseen tasoon :D
Myönnän että tällä kertaa olin yllätyksekseni väärässä. Tässähän ketjussa on ihan järkevää keskustelua.
Outo aloitus.
Eihän asunnon koolla ole mitään merkitystä.
-Ehkä sijainnilla, ettei missään ihan "slummialueella".
Siisteydellä ja sisustuksella on merkitystä, että on ok.
Enemmän kai se mies itse ratkaisee, eikä asunto.
Itse ajattelisin, että fiksu mies: harrastaa paljon, käy vain nukkumassa kotona ja säästää rahaa isompaan omistusasuntoon.
Ei asunnon koolla ole mitään väliä. Itsekin asun yksiössä, tosin isommassa, mutta minulla ei ole tästä mitään hinkua isompaan asuntoon. Tavarani ja elämäni mahtuu tähän oikein mainiosti, oikeastaan täällä on jopa väljää. Samalla rahalla saisi omakotitalon kaupungin laidalta, mutta mieluummin olen tässä.
Kodin puhtaudella, siisteydellä ja sisustuksella on väliä. Tuskin voisin ainakaan vakavasti seurustella kovin epäsiistin ihmisen kanssa enkä haluaisi käydä vierailulla sotkuisessa tai likaisessa kodissa. Iso plussa on, jos se yksiö on sisustettu kivasti ja ajatuksella.
Itse pyytäisi naista ensimmäisille treffeille asuntoni sijasta ennemmin jollekin julkiselle paikalla, kuten kahvilaan.
Ei haittaisi, kunhan siellä on siistiä. Asun itsekin yksiössä, hieman isommassa vaan.
N29
Ei niissä isoissa taloissa välttämättä asu onnellista kansaa. OLe tyytyväinen että on oma koti.
Minä asun yksin 54 m2 kaksiossa ja suorastaan ahdistaa kuinka pienessä koirankopissa joudun asumaan. Haaveilen 100-neliöisestä asunnosta, mutta ikävä kyllä ihan vielä ei ole sellaiseen varaa. Toki jokainen saa mielestäni asua sen kokoisessa kodissa kuin haluaa.
USA:ssa jengi haluaa isot talot. Ehkä joku suomalainenkin oppinut sieltä isojen talojen tärkeyden?
Vierailija kirjoitti:
Minä asun yksin 54 m2 kaksiossa ja suorastaan ahdistaa kuinka pienessä koirankopissa joudun asumaan. Haaveilen 100-neliöisestä asunnosta, mutta ikävä kyllä ihan vielä ei ole sellaiseen varaa. Toki jokainen saa mielestäni asua sen kokoisessa kodissa kuin haluaa.
Mulla päinvastoin, ahdistaisi asua yksin isossa talossa.
Taitaa olla kyseessä terävä mies, kun on sijoittanut rahansa tuottavammin kuin asuntoon.
Sopivan kokoinen asunto yksin asuville oli mies nainen,nuori itsenäisesti asuva tai vanhus. Niitä vaan on vaikea saada HALVALLA TÄNÄ PÄIVÄNÄ!Lumon vuokra asunnot hinnat pilvissä pienet kämpät.Joten asutaan pakosti isomassa asunnossa koska on halvempi kuin saatavilla olevat pienet asunnot.Kenenkään koti en menen ,ellen tunne henkilö etukäteen hyvin!
Ihan vain positiivisesti. Helpompi muuttaa yhteen kun toisella ei ole jo valmiiksi kolmion verran tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa kauhea ulina ja sitten AV-mammat alkavat kerskailla omista (käytännössä miehen) omakotitaloista ja siitä että jokainen saa nämä jos vain haluaa ja on hiukan ahkeruutta. Näin tämä aina tällä palstalla menee :D ja sitten alkavat ihmetellä, mikä on vikana miehessä kun tyytyy näin uskomattoman alhaiseen tasoon :D
Miten niin "käytännössä miehen"? En tunne yhtäkään parisuhteessa olevaa miestä, joka omistaisi asunnon yksin - käytännössä tai teoriassa.
Palstalla tämä menee niin, että kaikki omaisuus oletetaan kuuluvan miehelle. Täällä eletään henkisesti 50-luvun jenkkilässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että tällä kertaa olin yllätyksekseni väärässä. Tässähän ketjussa on ihan järkevää keskustelua.
Niin. Tuota lainaamaasi kommenttia lukuun ottamatta.
Mikäs siinä jos tykkää kopperossa asustella, itse en tykkää ahtaudesta.