Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin deitin luona ensimmäistä kertaa..järkytys

Täti
09.05.2022 |

Siisti mies, mukava ja ns. normaalin oloinen. Tapasimme 2x. Hän pyysi sitten luokseen syömään. Kun ajoin pihaan, (paritalo), näin ensin romuröykkiön ja roskia pitkin kuistia. Hyvin niiden yli ovelle. Sisälle päästyäni kenkä/roju/roskapussivuori eteisessä. Olohuoneessa jätesäkkejä täynnä vaatteita siellätäällä, likaisia vaatteita pitkin lattioita. Kaikki pöydät täynnä tavaraa, muruja, tyhjiä pizzalaatikoita etc.. pieni alue ruokapöydästä raivattu meille. Siinä kertakäyttöastiat. Ruoka oli ihan hyvää, tuoretta leipää juustoineen ja ruokaisa salaatti. Söimme kertakäyttöastioista. Kaikki jäi siihen levälleen ruokailun jälkeen, kunnes kysyin missä roskis, että voin ainakin omat siivota pois. Roskis oli viereisen huoneen lattialla, täynnä. Menin vessaan, tyhjiä wc paperirullia lattialla, lavuaarin vieressä, tyhjiä suihkusaippuapulloja hujanhajan pitkin wc/kylppäriä. Pönttö oli siisti.
Aloin tekemään lähtöä, vedoten että pitää mennä vielä kaverille käymään. Mies pyysi sohvalle viereen, hetkeksi Menin. Sohva oli täynnä vaatteita, roskia ja hiekkaa.
Lähdin kotiin ja mietin että parempi olla yksin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
2/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies oli?

Minun ensimmäinen poikaystävä oli tuollainen, likaisia tiskejä oli sängynkin alla. Niiden päällä pyykkejä..

Vierailija
4/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ole käynyt huolehtimassa pojastaan?

Vierailija
5/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lainata alatyylistä kommenttiä, mutta minun mielestä tarina on se, että suhde mukavan miehen kanssa päättyi ennen alkamista miehen siivottomuuden vuoksi. Vain umpityhmä ymmärtää asian niin, että nainen oli kiinnostunut miehestä tämän rahojen vuoksi vaikkei niistä mainittu mitään.

Vierailija
6/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinusta kertoo se, että tämä oli paras deitti, jonka onnistut saamaan?

Vierailija
7/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä lainaan aloittajan puolesta aloituksesta ensimmäisen lauseen. Sinö voit miettiä, mikä tuon perusteella miehessä on vikana.

"Siisti mies, mukava ja ns. normaalin oloinen"

Vierailija
8/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko !

Minun miespuoliset sukulaiset ovat eri siistejä ,Aina hienosti katettu pöytä.Viimeksikin sain lahjaksi shampanjaa,kun matkustelevat jatkuvasti. 

En ole koskaan tavannut sikolättimiehiä.Mistä reiästä kaivatte ne esille ? 

Tuntuu että tämä on jotenkin miestenvihaajan kirjoittama.

Vierailija
9/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen koti oli myös melkoisen epäsiisti kun tapasimme. Sitten muutin hänen luokseen ja tehtiin suursiivous ja muutama kaatopaikkakuorma. Nykyään koti pysyy siistinä ja myös mies osallistuu kotitöihin ihan kysymättä. Hänellä ei vain yksinasuessa kiinnostanut pitää huolta kodista. Onneksi en sen takia lopettanut tapailua, hän on ihan täydellinen kumppani minulle.

Vierailija
10/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen koti oli myös melkoisen epäsiisti kun tapasimme. Sitten muutin hänen luokseen ja tehtiin suursiivous ja muutama kaatopaikkakuorma. Nykyään koti pysyy siistinä ja myös mies osallistuu kotitöihin ihan kysymättä. Hänellä ei vain yksinasuessa kiinnostanut pitää huolta kodista. Onneksi en sen takia lopettanut tapailua, hän on ihan täydellinen kumppani minulle.

Niin, hän kaipasi ns. äidin eli sut huolehtimaan.

Vierailija
11/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä lainaan aloittajan puolesta aloituksesta ensimmäisen lauseen. Sinö voit miettiä, mikä tuon perusteella miehessä on vikana.

Niin, joillekin sitä vaan sattuu ja tapahtuu ilman omaa syytä ja vailla vaikutusmahdollisuuksia. Yleensä ne ovat näitä palstalla viihtyviä tapauksia, joilla on jatkuvasti noin huono tuuri.

Vierailija
12/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, joillekin sitä vaan sattuu ja tapahtuu ilman omaa syytä ja vailla vaikutusmahdollisuuksia. Yleensä ne ovat näitä palstalla viihtyviä tapauksia, joilla on jatkuvasti noin huono tuuri.

Kiva, kun sinä olet niin taitava ihmistuntija, että osaat luodata toisista ensi tapaamisella kaikki hyvät ja huonot puolet esiin.

Vierailija
13/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko !

Minun miespuoliset sukulaiset ovat eri siistejä ,Aina hienosti katettu pöytä.Viimeksikin sain lahjaksi shampanjaa,kun matkustelevat jatkuvasti. 

En ole koskaan tavannut sikolättimiehiä.Mistä reiästä kaivatte ne esille ? 

Tuntuu että tämä on jotenkin miestenvihaajan kirjoittama.

Poikani luona on siistiä aina hetken sen jälkeen kun olen käynyt siivoamassa. Miehet on kyllä yleensä hyvin siistejä tavattaessa ja asuessaan yksin. Ne menettää kykynsä siivota vasta yhteen muuttaessa.

Vierailija
14/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi samanlainen kokemus. Älykkään ja kivan oloinen mies, mutta asunto oli aivan pommi. Vessakin jo niin likainen, että oikeasti ällötti käydä siellä. Kyllä se vaan tapailuhalut tappoi. Siisti mies on siisti mies. 

Vierailija
15/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, hän kaipasi ns. äidin eli sut huolehtimaan.

En koe olevani mikään äiti hänelle. En koskaan ole joutunut edes pyytämään häntä siivoamaan, hän ei ole epäsiisti nyt yhdessä asuessamme. Alkukaaos siivottiin pois yhdessä ja hän elää nykyään yhtä siististi kuin minä ihan omasta tahdostaan. Hän ei ilmeisesti poikamiehenä vaan nähnyt tarpeelliseksi huolehtia kodin siisteydestä niin paljoa. Eikä talo ollut edes mikään järkyttävä törkyläjä, mutta huomattavasti epäsiistimpi kuin oma kotini oli. Jos hän tarvitsisi ns äitiä elämäänsä niin hän varmaan olisi edelleen sotkuinen ja joutuisin painostamaan häntä siivoamaan. Näin ei kuitenkaan ole.

Vierailija
16/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, mies oli mukava ja ajatukset tulevaisuudesta samankaltaiset. Joskus pieni mutta merkittävä asia voi kaataa potentiaalisen suhteen. Hetken katsoin siivottomuutta (kyllä jokainen saa kodissaan elää niin kuin haluaa) mutta yhteiselon mahdollisuuden sijaan sokeus toiminnalle että toinenkin tuntee olonsa kodiksi. Mietin jos tapailuvaiheessa meinasin hajota sellaiseen, niin mitä sitten tulevaisuudessa. On hyvä tiedostaa ja katsoa realistisesti onko asia sellainen että voi elää aidosti sen kanssa vai ei.

Vierailija
17/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADD/ADHD?

Vierailija
18/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kenenkään otsassa lue:

- olen törkeän siivoton

- petän sinua koko suhteemme ajan ja syyllistän sinua pettämisestä

- tönin sinua, kun odotat yhteistä lastamme

- ei mitään hinkua mennä töihin, koska haluan, että muut maksavat elämiseni

Vierailija
19/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kenenkään otsassa lue:

- olen törkeän siivoton

- petän sinua koko suhteemme ajan ja syyllistän sinua pettämisestä

- tönin sinua, kun odotat yhteistä lastamme

- ei mitään hinkua mennä töihin, koska haluan, että muut maksavat elämiseni

Niin, joillekin sitä vaan sattuu ja tapahtuu uudestaan ja uudestaan ilman mitään omia vaikutusmahdollisuuksia. Jotkut ovat kuin ajopuita. Tällä palstalla erittäin yleistä.

Vierailija
20/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ei ole käynyt huolehtimassa pojastaan?

Niin. Naisethan ne miehet osittain kasvattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi