En aio harrastaa seksiä enää
Kommentit (44)
Naapurin isotissi Tiina toimii aina.
Onko vaimo tästä autuaan tietoinen vai onko se vaimollekin salainen haave?
Vaimo on mielellään ilman mitään, on tyytyväinen näin. Ilman kosketusta ja seksiä. Lähinnä kiinnostaa nettipalstat ja punaviini.
t. ap
Kevät on hyvää aikaa parinmuodostukseen.
Tuokin asia ratkeaa varmasti parhaiten täällä anonyyminä valittamalla?? Kannattaiskohan kysyä muijalta löytyykö niitä haluja vai aikooko elellä yksin loppuelämän??
Jotenkin nämä aloitukset perustuvat siihen oletukseen että me jotenkin kauhistelisimme parisuhteen kariutumista.
Tietenkään emme. Palstan nimi on seksi ja seksivietin toteuttaminen on meille sisäänkirjoitettua.
Harrastamme ja nautinne seksistä välittämättä siitä mitä verokortissa puolison kohdalla lukee.
M48, osaaja
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nämä aloitukset perustuvat siihen oletukseen että me jotenkin kauhistelisimme parisuhteen kariutumista.
Tietenkään emme. Palstan nimi on seksi ja seksivietin toteuttaminen on meille sisäänkirjoitettua.
Harrastamme ja nautinne seksistä välittämättä siitä mitä verokortissa puolison kohdalla lukee.
M48, osaaja
Et ainakaan kirjoittaa osaa.
M56, nussija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, osaaja
Et ainakaan kirjoittaa osaa.
M56, nussija
Kiitos suorasta palautteesta!
Pitäisitkö minulle pienen kielikoulun ja korjaisit postaukseni virheet.
Huomasin että yksi tautologia sinne unohtui kun muutin lauserakennetta.
M48, osaaja
Minä haluaisin lopettaa seksin harrastamisen ja edes ajattelemisen kokonaan. On todella ahdistavaa etten siihen pysty, vihaan itseäni sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin lopettaa seksin harrastamisen ja edes ajattelemisen kokonaan. On todella ahdistavaa etten siihen pysty, vihaan itseäni sen takia.
JOTEN:
Miksi roikun seksipalstalla? Täällä en voi olla törmäämättä aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrität pakottaa itsesi tuollaiseen väkisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikomuksena elämä Kristuksessa munkkina tai nunnana?
M48, osaaja
Vierailija kirjoitti:
Naapurin isotissi Tiina toimii aina.
Naapurin herkku peppu houkutteli. Juteltiin kohteliaasti kuten tapoihin kuuluu. Yhtenä uudenvuoden yönä aika hyvällä fiiliksellä juteltiin. Kummallakin sama tilanne puoliso oli vetänyt tajun pois. Mä heitin leikillään että sulla on helkkarin hyvä perse.
Siitä homma eteni nopeasti. Nainen oli nopeasti halukas. kun ei muuta paikkaa keksitty niin heidän vessassa. Nainen hiljensi ääniään pyyhkeesen. Pesukonetta vasten pyllisti. Homman jälkeen oli hermona. Hän ei ole ikinä tehnyt tämmöistä. Mä siihen nyt olet ja rauhoitu.
Ei jäänyt yhteen kertaan. Sitä ei tarvinut etukäteen lämmitellä. Kerrotaan nyt koputin oveen ja kun avasi niin kysyin oletko yksin? Vastasi olevansa. Riitti kun sanoin ota housut pois. Siitä oikeasti näki kun halusi. Hän kertoi että mun kanssa innostui sekunneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se pilaa elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se pilaa elämäni.
Seksi on antanut sinulle elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
nii just. kait sul joku lähes *virallinen* 'Vika/ tms. syy' tollasee= melko.. radikaaliin ajatukseen ..löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se pilaa elämäni.
Vanhempieni harrastama seksi. Omalla kohdallani se on vienyt elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se pilaa elämäni.
Vanhempieni harrastama seksi. Omalla kohdallani se on vienyt elämäni.
Juu. Juu, justihinsa silleen.
Ootko töissä vai opiskeletko?
Mietin vaan että mitä kautta Sinun olisi paras hakeutua ammatillisen avun piiriin.
Jes!