Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui äitienpäivälahjasta

Vierailija
08.05.2022 |

Minusta kaulin on ihan hyvä lahja. Vaimo kun tykkää tehdä 00-jauhoista pizzataikinaa ja muitakin leivonnaisia. On hyvä leipomaan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osta akalleni mitään lahjoja, maksan hänen viulunsa muutenkin! Kiittämätön paska jos asiasta alkais ulisemaan.

Vierailija
22/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kovin käytännöllisiä, eikä käytetä koruja tai hajusteita, joten ostin viimeksi miehelle Migin ja hän osti minulle Dysonin. Kummallekin on käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kerran ukolta lahjaksi paistinpannun, kahvassa oli oikein iso rusetti.

(naurattaa niin etten meinaa saada tätä kirjoitetuksi)

Mä sain kerran vispilä-sarjan, oli just rusetilla solmittu.

Vierailija
24/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimolle ostetaan äitienpäivälahja?

Kyllä minäkin suuttuisin jos mieheni mulle lahjan ostais, ihan sama vaikka olis kultaa se kaulin! En ole hänen äiti!

Meillä lapset on ne jotka muistaa äitiä. Tänä vuonna sain itsetehdyn kortin, aamupalan ja halit&pusut sekä päiväksi yhteistä mukavaa puuhaa.

En ole ikinä ymmärtäny puolison lahjomista äitien-/isäinpäivänä.

Miten ne sinun vaippaikäiset taaperot osaa tehdä sinulle aamupalan? Tai mistä ne edes tietää, että on äitienpäivä?

Toki lapsille kerrotaan et on äitienpäivä ja lasten isä tarvittaessa auttaa lapsia aamupalassa yms. Mutta pointti oli se että puolison ei tarvitse lahjoja ostella..

Vierailija
25/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin suuttuisin jos mieheni mulle lahjan ostais, ihan sama vaikka olis kultaa se kaulin! En ole hänen äiti!

Meillä lapset on ne jotka muistaa äitiä. Tänä vuonna sain itsetehdyn kortin, aamupalan ja halit&pusut sekä päiväksi yhteistä mukavaa puuhaa.

Miten ne sinun vaippaikäiset taaperot osaa tehdä sinulle aamupalan? Tai mistä ne edes tietää, että on äitienpäivä?

Toki lapsille kerrotaan et on äitienpäivä ja lasten isä tarvittaessa auttaa lapsia aamupalassa yms. Mutta pointti oli se että puolison ei tarvitse lahjoja ostella..

Ei tarvitse, mutta siihen on mahdollisuus. Itse ostin ensimmäisen isänpäivälahjan pari kuukautta siitä kun olin tullut ensimmäisen kerran raskaaksi. En ymmärrä, miksi joillekin toisen ihmisen ilahduttaminen on jotain, mitä pitää välttää viimeiseen asti.

Vierailija
26/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä piruilulta.

Vierailija
27/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolison pitää sinulle ruokaa tehdä, etkö osaa tehdä itse? Ilmeisesti teillä ei ostella lahjoja myöskään synttäreinä eikä jouluna. Toivottavasti sentään muistatte lapsia.

Vierailija
28/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset osti isälleen valurautaisen paistinpannun viime isänpäiväksi, sitä edellisenä vuonna halusivat hommata pizzauunin. 

Vierailija
29/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vaimo ainakin käyttää kaulinta sitten dildona kunnes leppyy miehelleen.

Vierailija
30/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten isänä osannut neuvoa lastanne, että kaulin on typerin mahdollisista lahjaideoista? Voi voi.

Imuri on kans aika mieleinen yllärilahja naiselle, joka olisi tyytynyt jopa vaatimattomaan kulta- tai hopeakoruun.

Minä olisin ollut tyytyväinen, jos saisin itse valita imurin. Mieleiseen malliin menee liki tonni enkä miettisi yhtään imurin hintaa, kun mieshän sen maksaisi.

Tonnin imuri? Mikä imuri maksaa tonnin ja kuka todella laittaa sellaisen summan imuriin? Eikö nuo laadukkaat muutaman satasen imurit aja saman asian? Mitä ominaisuuksia on imurissa joka maksaa noin h*lvetisti?

Vierailija
31/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kanssa tapeltiin nuorina aina tiskivuoroista ja ostin hänelle joululahjaksi ainoastaan tiskiharjan.

M37

Vierailija
32/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vee ihan oikeesti tollainen on vihtuilua. Lahjuksina kuohuvaa, suklaata, kukkia korut joista ei tykännyt. Kännykkä johon on tainut hukkua? 

Yks kuittaus oli shekki. Siinä lukee kun kerrankin otit loppuun asti. Ei ole vielä kehdannut lunastaa sitäl

Erosta on yli 10 vuotta. 

Vierailija
33/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vaimo ainakin käyttää kaulinta sitten dildona kunnes leppyy miehelleen.

En yllättyisi. Tosin kahva voisi haitata kaulimessa. Äänestä luulin että vaimo pettää jonkun kanssa. Avasin oven niin hän oli yksin ja käytti tosi isoa vihannesta. Hän säikähti ja nolostui. Kun kehtasi tulla simien eteen niin oli nolona. 

Selitti sun ei olisi pitänyt nähdä. Puolusteli että itsetyydytys on ihan normaalia. Sanoin käteen veto on pikkusen eri juttu kuin kurpitsan käyttö. Puolusteli ei se ollut kurpitsa. jokin iso vihannes se oli. 

Vierailija
34/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten isänä osannut neuvoa lastanne, että kaulin on typerin mahdollisista lahjaideoista? Voi voi.

Imuri on kans aika mieleinen yllärilahja naiselle, joka olisi tyytynyt jopa vaatimattomaan kulta- tai hopeakoruun.

Minä olisin ollut tyytyväinen, jos saisin itse valita imurin. Mieleiseen malliin menee liki tonni enkä miettisi yhtään imurin hintaa, kun mieshän sen maksaisi.

Tonnin imuri? Mikä imuri maksaa tonnin ja kuka todella laittaa sellaisen summan imuriin? Eikö nuo laadukkaat muutaman satasen imurit aja saman asian? Mitä ominaisuuksia on imurissa joka maksaa noin h*lvetisti?

Mitä väliä? Jos minulle halutaan antaa imuri lahjaksi, niin tottakai minä valitsen parhaan mahdollisen.

Vierailija
35/35 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos minulle halutaan antaa imuri lahjaksi, niin tottakai minä valitsen parhaan mahdollisen.

Eli sinulle kallein mahdollinen = automaattisesti paras? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi