Ostatko uuden kukkamekon tai tunikan kesäksi?
Tilasin jo 5 uutta mekkoa, kukkikset kuuluu kesään!
Kommentit (51)
En todellakaan. En ole kukkamekkotyyppiä.
Ostan jos löydän kivan 3xl tunikan jostain.
Vierailija kirjoitti:
Sota tulossa Suomeenkin ja nämä tyhjäpäät miettivät vain uusia vaatteita !
No ei sitä alastikaan voi kulkea.
Ostin jo, Odd Mollysta tilasin ja maksoi 199 euroa, tuskin toista raskin ostaa, mutta tämä on todella kaunis ja lisäksi mukava päällä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon järkevämpää se on kuin öyhöttää olemattomista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keskusteluntappaja. Voi käyttää kaikkeen, sillä milläpä olisi väliä sotaan verrattuna.
En käytä tunikaa tai mekkoa. Farkuilla mennään kesät talvet. Tai caprit ja jotkut hienot kengät.
En ajatellut ostaa kukkamekkoa kesäksi, tai talveksikaan kun olen mies.
Haluaisin ostaa! Tuntuu kumminkin, että kaikki näyttää sairaalta mun ihoa vasten :(
Ehkä kukkahameen niin voi käyttää erilaisten t-paitojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut ostaa kukkamekkoa kesäksi, tai talveksikaan kun olen mies.
Miksi et? Kyllä mieskin voi käyttää kukkamekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ja harmaahiiret hakee näitä rumia mekkoja. Olen vaatekaupassa töissä, näen ketkä idiootit näitä ostavat.
Mikä olisi korrekti kesäasu lihavalle idiootille harmaahiirelle ?
Ostin pari mustaa telttaa a 150 euroa, toinen pellavaa ja toinen puuvillaa. Rumakroppaiselle kesä on tuskallista aikaa. Onneksi syksy tulee taas ennen pitkää.
Oon ihan kyllästynyt mun vaatteisiin. Oon tähän asti ostanut kaikki vaatteet alusvaatteita ja sukkia lukuunottamatta kirpparilta, nyt on mennyt useampi vuosi ettei sieltä ole löytynyt oikein mitään kunnollista. Kaikki kivat suosikkivaatteet on jo resuisessa kunnossa, pitää varmaan lähteä vaatekauppaan, mikä on aika vastenmielinen ajatus.
Ostin leggingsit ja yksivärisen tunikan. Kukkakuosi on liian rohkea eikä imartele vartaloani.
Inhoan mekkoja. Tai siis en inhoa mekkoja ylipäänsä, mutta inhoan sitä miltä ne näyttävät minun päälläni. Nuorenahan voi pukeutua mihin tahansa, mutta näin nelikymppisenä en erityisemmin välittäisi esitellä ryppyisiä polvia ja säärien katkenneita verisuonia, joten mekon täytyy olla tarpeeksi pitkä. No, löytyyhän sitä pitkiä mekkoja, nehän ovat oikein muodissakin nyt, mutta mekko joka vaatekaupan mainoksessa näyttää ulottuvan nilkkoihin, laahaa maassa suurimman osan naisista päällä koska se mainoskuvan mallityttö on yli 180 senttiä pitkä. Enkä halua mekkoa jonka helma laahaa maassa ja kerää kadulta räkäklimpit ja kaikenlaisen muun ällöttävän.
Sitten kun löytää pituuden puolesta sopivan mekon, siinä on joko liian iso kaula-aukko tai liian lyhyet hihat tai molemmat. Koska en myöskään välittäisi esitellä rypistynyttä rintavakoa enkä allien paukkumista, on kaula-aukolla ja hihoilla väliä.
En siis käytä mekkoa tänäkään kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ostaa! Tuntuu kumminkin, että kaikki näyttää sairaalta mun ihoa vasten :(
Mulla tämä. Niin vaalea iho, vietän päivät suurimmaksi osaksi sisällä. Joko näytän, että maksassa on vikaa tai muuten vaan siltä, että olisin just pyörtymässä. Muistan kun olin pitäny jotain värikkäämpää paitaa ja joku vanhempi täti tuli kysymään oonko kunnossa :D <3
Ostan. Jos löydän kivat.