Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt, joka sunnuntai pitäisi tehdä ruokia valmiiksi seuraavaa viikkoa varten, mite te

Vierailija
08.05.2022 |

muut olette ratkaiseet asian? Ollaan miehen kanssa eri työpaikoissa töissä, minä pääsen melkein aina klo 17 ja haen lapset hoidosta. Mies pääsee 17-19 riippuen miten saa liikkeen suljettu. Lapsilla kova nälkä, jotain äkkiä pitäisi syödä. Valmisruoat oksettavat jo kokeiltiin niitäkin pari viikkoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on kans tehtävä ruokaa vkonloppuna pakastimeen, kun urheilevien lasten harkat alkaa aikaisimmillaan 16-16.30, ja harkkoja on joka päivä. Ei siinä ehdi työssäkäyvä hirveästi kokkailla, ja pelkkien einesten syönti ei tule kuuloon. Välillä kyllä väsyttää tää ruokarumba.

Vierailija
22/28 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen myös kaikki ruoat valmiiksi. Motivoin säästöllä. Sunnuntaina alkuviikoksi ja keskiviikkona loppuviikoksi. Vapaapäivinä täytän pakastinta muuten vaan, viimeksi leivoin sämpylöitä ja juustomuffineja ja kokkasin lohikiusausta, keittoja yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoanlaitossa menee 15-20 minuuttia. Mikä ongelma on tehdä ruoka joka ilta? Ja kuka hullu tekee ruokia varastoon sunnuntaina...

Aika harvan ruoan saa tehtyä vartissa.

Keittää kasviksia ja paistaa kalaa tai lihaa lisukkeeksi. Ei mene varttia kauemmin. 

Mulla menee vartti, että vesi alkaa kiehuu :D

Vierailija
24/28 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pataljoona-annoksia ruokaa aina kerralla ja pakasta osa. Pakkasesta voi lämmitellä niitä sitten.

Vierailija
25/28 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän ruoka riittää maanantaille, tiistaille on pakkasessa valmiina ruokaa. Keskiviikkona käydään kaupassa ja teen ke+to ruuat+ostetaan jotain yhdessä kokattavaa perjantaille, joskus tilataan pe pitsat. Minä kokkaan viikolla mies/teini vkl. Arkiruuat on yleensä helppoja, wokkeja, keittoja, pastaa etc. Tosin meillä ei oo noin tiukka aikataulu ja välipaloja (pääosin leipää, hedelmiä, jogurttia) saa ottaa. Lapsia on kyllä vaan 1 ja hän on jo teini ja tekee ruokaa itsekin. Syö kyllä kahden edestä.

Vierailija
26/28 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minkä ikäisiä lapsia. Vähän vanhempia lapsia voi ottaa ruuanlaittoon jo mukaan. Ne voi ottaa mukaan ruuansuunnitteluun ja pieniin avustustöihin. Jos teineistä on kyse, osaavat tehdä esim. Kerran viikossa itsenäisesti koko perheen ruuan.

Vierailija
27/28 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kait se vika on aikatauluissa tai menemisissä jos ei ole aikaa tehdä kerran päivässä jotain normiruokaa.

Vierailija
28/28 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minkä ikäisiä lapsia. Vähän vanhempia lapsia voi ottaa ruuanlaittoon jo mukaan. Ne voi ottaa mukaan ruuansuunnitteluun ja pieniin avustustöihin. Jos teineistä on kyse, osaavat tehdä esim. Kerran viikossa itsenäisesti koko perheen ruuan.

Teinejä nyt ei yleensä haeta töiden jälkeen hoidosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän