Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion leikata itse omat hiukset säästääkseni about 50-60e.

Vierailija
08.05.2022 |

Miksi maksaisin, kun voin itsekkin? Kampaaja sukulainen voi sitten ihailla kätteni jälkiä, kun itsekkin kehtaa pyytää 20e latvojen lyhennyksestä. Pyh pah.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Niin moni muukin tekee.

Vierailija
2/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut v. 2020 lähtien.

Yt.ssa on tutoriaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen niin.

Vierailija
4/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta leikannut itse ja pidän kiinni pitkiä hiuksia, niin helppo pätkäistä vain latvat pois.

Vierailija
5/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olen säästänyt kun olen 43-vuotias enkä ikinä käynyt kampaajalla🙈Saksin itse tai joku lapsista muutaman kerran vuoteen latvat.

Vierailija
6/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Hyvinkin yleistä.

Vierailija
7/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta vuotta leikannut itse ja pidän kiinni pitkiä hiuksia, niin helppo pätkäistä vain latvat pois.

Mulla on vuosia ollu ponnari, nyt ajattelin polkkaa, ettei saa edes ponnarille. Ap

Vierailija
8/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin leikkaan. Yuotuben opeilla olen pärjännyt. Paskaa saa kampaajilta. Työlästä hän se, mutta oppii kyllä.

Vierailija
9/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä kampaajasukulaisen pitäisi leikata kaikkien sukulaisten hiukset, ja ilmaiseksi? Fiksusti tehnyt kun pyytää tuon 20 euroa. Se karsii törkeimmät.

Vierailija
10/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin leikkaan. En ole ainakaan 12v käynyt parturissa. Leikkaan myös lasteni hiukset itse.

Vierailija
11/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vuosia ollu ponnari, nyt ajattelin polkkaa, ettei saa edes ponnarille. Ap

Polkka on helppo leikata yuotuben opeilla. Itse olen usein leikannut. Nyt minulla on takaa lyhyempi ja siis kerrostettu polkka. Sain leikattu itse, kun on peilikaapissa molemmin puolin peiliovet eli näkee myös taakse. Hyvä tuli.

Vierailija
12/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkka on helppo leikata yuotuben opeilla. Itse olen usein leikannut. Nyt minulla on takaa lyhyempi ja siis kerrostettu polkka. Sain leikattu itse, kun on peilikaapissa molemmin puolin peiliovet eli näkee myös taakse. Hyvä tuli.

Ei oo peilikaappia vaan. Peili toiseen käteen ja sakset toiseen. Ap

Vierailija
13/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös leikannut itse hiukseni vuodesta 2014 saakka. Paljon on säästänyt rahaa, kyllä kannattaa varsinkin jos ei mitään erikoista monimutkaista mallia halua.

Vierailija
14/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo peilikaappia vaan. Peili toiseen käteen ja sakset toiseen. Ap

Katso YouTubesta videoita. Suoran polkan leikkaus onnistuu ihan normaali peilillä ja saksilla. Sakset pitää olla kuitenkin teräväkärkiset kampaajasakset. Ei mitä tahansa askartelufiskarsseja.

Vierailija
15/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös alkanut harkita tätä. Kampaajalla käynti on aina tavalla tai toisella pettymys. Joko leikataan liikaa tai väärin, pestään kovakouraisesti tai muuta ikävää. Juuri kävin pitkästä aikaa ottamassa kampaamossa värjäyksen, ja paitsi että väri ei ollut sitä mitä lähdettiin hakemaan, on väri (onneksi) haalistunut jo viikossa ihan toiseksi. Aivan yhtä hyvän tuloksen olisin saanut marketin värillä, monta kertaa halvemmalla. Lasku oli 120 euroa, en koe mitenkään saaneeni vastinetta rahalle.

Vierailija
16/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille piheille vinkiksi, että jos joskus haluaa kampaamo-kokemuksen halvemmalla ja asuu jossain suuremmalla paikkakunnalla niin käykää paikaillisissa ammattioppilaitoksissa. Just sain ihan kelpo hiustenleikkuun ja päähieronnan 14 eurolla. Miinuksena on, että aikaa menee enemmän kun peruskampaamossa ja mitään kovin vaikeaa mallia ei kannata tilata. 

Vierailija
17/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niiin. Aina kun olen alkanut epäröimään ja mennyt kampaajalle, on tulos ollut itku. Miehen hiukset olen leikannut 15 vuotta. Saan aina sitä, mikä mun silmää viehättää.

Vierailija
18/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien hommaa.

Vierailija
19/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muille piheille vinkiksi, että jos joskus haluaa kampaamo-kokemuksen halvemmalla ja asuu jossain suuremmalla paikkakunnalla niin käykää paikaillisissa ammattioppilaitoksissa. Just sain ihan kelpo hiustenleikkuun ja päähieronnan 14 eurolla. Miinuksena on, että aikaa menee enemmän kun peruskampaamossa ja mitään kovin vaikeaa mallia ei kannata tilata. 

En todellakaan halua enää mitään kampaamokokemuksia. Niin paha mieli monesti tullut. Viimeksi siitä, kun ihmeteltiin miten tahmaiset hiukseni ovat. Aivan käsittämättömän huonoja kokemuksia on kampaajista. Todella monta kertaa on ihan loukattu ihmettelemällä hiuksia. Milloin ollut katkenneita, milloin vihertävät ja tuo tahmaisuus oli kaiken huippu.

Vierailija
20/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olen naisena leikannut itse vuosia hiukset. Nopeasti hoituu. Opettelin joskus kaksikymppisenä pari tekniikkaa ja lopulta yksinkertaisin tapa voitti.