Aion leikata itse omat hiukset säästääkseni about 50-60e.
Miksi maksaisin, kun voin itsekkin? Kampaaja sukulainen voi sitten ihailla kätteni jälkiä, kun itsekkin kehtaa pyytää 20e latvojen lyhennyksestä. Pyh pah.
Kommentit (31)
Eikö tää oo ihan perustaito oli nainen tai mies?
Kiiltokuvajulkkiskampaus ei ole tavallisille tallaajille.
Kotiparturilla onnistuu helposti. Mulle kun kelpaa helppohoitoinen siilitukka!
Vierailija kirjoitti:
No tekemällä oppii :) En ite uskalla ees yrittää, mulla tärisee kädet jo kynän kanssa
Kannattaa ottaa vähän vähiten vaaralliset kevyet sakset, parturimallia ja pyöreäpäiset (ettei saksen päät terävänä tökötä). Varoo korvia ja kaulasuonia. Paitsi miehillä on joku ajolaite.
Oon kyllä jo 20 vuotta värjännyt itse hiukseni, kiitos lukuisten pettymysten leikkausten/permanenttien ja värjäysten suhteen. Pitkät hiukset siis ( no yli olan ainakin) ja hiukset on aina ponnarilla töissä. Nyt vaan aattelin muutosta mallinkin suhteen, etten saisi hiuksia edes kiinni.Toisaalta ihan sama, meneekö leikkuu suoraan vai vinoon, kun eikös vinot leikkauksetkin ole muotia? Ap
Minä olen aina tehnyt niin, kohta 30 v, rahaa on säästynyt mukavasti
Niin ja viime kesänä hemmottelin itseäni ja kävin värjäämässä ripset ja kulmat. Ripsissä ei näkynyt mitään (kun kotona tarkemmin katsoin) ja kulmat haaleni jo parin pesun jälkeen. Eli ostin kulmien väriaineen ja värjäsin itse. Myös ripsiväri on parempi, tulos on parempi. Ap
Voin leikata hiukseni niin että laitan tiukan ponnarin ja naps. Kampaan suoraksi, uusi ponnari ja sojottavat hiukset naps. Valmista. Tai sitten voin mennä tekemään saman leikkauksen kampaajalle 45 minuutiksi, maksaa kolmisen kymppiä. Elämä on valintoja...
Taitaa olla 30 v ku käyny kampaajalla. Ostin hyvän leikkuukoneen ja kunnon sakset, ohennussakset, veitsen sekä kamman.. Muistaa vaan että hiukset kasvasa sentin kuukaudessa ja kuivana on helpompi leikata itse, näkee heti tuloksen eikä tule liian lyhyttä. Jos pitempää tasoittaa niin pää alaspäin on helpompi.. Hyviä vinkkejä löytyy netistä.
Käyn alle 5 kertaa vuodessa kampaajalla ja hiuksiin menee max 100e/vuosi. Itse en leikkaa. Jos ei varaa niin käyn harvemmin. Pitkä tukka tasainen leikkaus ei niin nöpönuukaa.
Kuinka paskoilla kampaajilla käytte, jos ei edes polkkaa osata leikata? Asun pk-seudulla ja aina oon ollut tyytyväinen lopputulokseen. Itsellä paksu hiuslaatu ja on ollut erilaista polkkaa. Halpaa se ei ole, mutta haluan satsata hiuksiin ja säästän sit jostain muusta.
No tekemällä oppii :) En ite uskalla ees yrittää, mulla tärisee kädet jo kynän kanssa