Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v, tilillä muutama satku, säästössä pari tonnia,vuokralla asun

Vierailija
08.05.2022 |

Mitä mieltä? Ei muuta omaisuutta

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä

Vierailija
2/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin kuin monella muulla,jatka samaan malliin 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko "elämä ollut tässä ja nyt"....

Vierailija
4/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä elä sitku-elämää. Siinä mainoksessa sanottiin hyvin: "Kaiken muun voi korvata, paitsi elämän."

Vierailija
5/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä oon 44, tilillä pari tonnia, säästössä 3500e. Elän ansiosidonnaisella ja ihan oikeasti rukoilen joka päivä että löytäisin jostain töitä. Olen valmis jopa ajamaan vaikka sen 80 km suuntaansa, jos siellä ois työpaikka. Ei muuta omaisuutta, ei kun onhan mulla toi auto, sen arvo on joku vajaa 4000. Ja sitten on tää läppäri, tän arvo on joku 1500e. Puhelimesta saisin ehkä 500e. Siinä mun omaisuus. Ei oo kyllä onneksi velkaakaan. Että samassa veneessä täällä ollaan. 

Kunhan vaan pääsisin töihin, niin vois alkaa säästämään ihan oikeasti. Nykyisistä tuloista ei jää mitään säästöön, vaan välillä on pakko kajota noihin mun "huikeisiin" säästöihinkin :( 

Vierailija
6/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet käyttänyt vapaa-aikasi nauttimiseen, niin ei kai siinä mitään. Rahan takia on pitänyt uhrata sitä ja olla tekemisissä sairaiden ihmisten kanssa.

Vierailija
7/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko "elämä ollut tässä ja nyt"....

Kyllä.. olen aina ollut hetkessä eläjä..

Ap

Vierailija
8/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan tuilla elellään, laskuja en ole tarvinnut maksaa kymmeniin vuosiin. Kela hoitaa laskut.  Ensi viikollla olisi taas reissu Thaimaaseen. Kämpän maksaa kela, ja kun sen vuokraa eteenpäin voi lomailla rauhassa ulkomailla.

Vierailija
9/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on osuus lahosta talosta ja reilu tonni rahaa. Sinullahan menee paremmin.M36

Vierailija
10/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös kolmekymppisenä ihan sama tilanne. Reissasin ja juhlin, en edes ajatellut mitään säästämistä. En kuitenkaan kadu tuota elettyä elämää yhtään. Hauskaa oli, ja paljon tuli tehtyä ja nähtyä. Kuten nuorena pitääkin.

Nyt olen reilu viisikymppinen, ja ihan hyvin saanut rahaa säästöön. Velkaa ei ole, mutta ei myöskään omaisuutta. Kaikki rahat ovat sijoituksissa, ja ne ovat tuottaneet tähän saakka hyvin. Tulevaisuudesta ei voi tietenkään koskaan tietää.

Vierailija
11/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan tuilla elellään, laskuja en ole tarvinnut maksaa kymmeniin vuosiin. Kela hoitaa laskut.  Ensi viikollla olisi taas reissu Thaimaaseen. Kämpän maksaa kela, ja kun sen vuokraa eteenpäin voi lomailla rauhassa ulkomailla.

Kymmeniin vuosiin? Olet sitten aika vanha.... Eläkkeellä? Mahtaa olla isot ulosottovelat.

Valehdella et osaa, katsos tuo ei uppoa kehenkään että Kela maksaa kenenkään asumisen.

Mutta jatka haaveilua, se varmasti keventää yksinäistä arkea papparaisella. Yksinäinen vanhuus on kyllä säälittävää..

Vierailija
12/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees

Vierailija
13/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovut vuokrakämpästäs ja säästät. Itse tutkiskelisin myös mahdollisuuksia työskennellä ulkomailla, esim. Espanja, malta tai thaimaa

Vierailija
14/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kummaa nämä vastaukset ovat? Suuri osa kolmikymppisistä tutuistani elää pitkälti kädestä suuhun ja mua pidetään hyväosaisena ja rahakkaana, kun rahaa riittää aina kuun lopussakin ja säästössä on juurikin se pari kolme tonnia, ja pystyn siihen nimenomaan tarkkailemalla rahankäyttöäni ja säästämällä. Kaukana mun elämästä tuollainen muiden kommenttien hetkessä eläminen, juhliminen ja reissaaminen.

Ei nykykolmikymppisillä ole omistusasuntoja, ellei ole pappa betalar.

Vierailija
15/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla ei ole mitään velkoja, niin tilannehan on hyvä, oot plussan puolella.

Vierailija
16/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole velkoja mulla

Vierailija
17/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kummaa nämä vastaukset ovat? Suuri osa kolmikymppisistä tutuistani elää pitkälti kädestä suuhun ja mua pidetään hyväosaisena ja rahakkaana, kun rahaa riittää aina kuun lopussakin ja säästössä on juurikin se pari kolme tonnia, ja pystyn siihen nimenomaan tarkkailemalla rahankäyttöäni ja säästämällä. Kaukana mun elämästä tuollainen muiden kommenttien hetkessä eläminen, juhliminen ja reissaaminen.

Ei nykykolmikymppisillä ole omistusasuntoja, ellei ole pappa betalar.

Mitä tuttavapiirisi ihmiset sitten tekevät, entä sinä?

Itse olen -92, ja suurinosa about ikäisistäni tuttavistani asuu omistusasunnoissa pk-seudulla.

Eivät edes ole pappa betalar, vaikka osalla jotain perintöjä onkin. Silti nekin joilla ei ole perintöjä ja ovat opiskelleet opintolainojen kanssa pitkään, ovat saaneet ostettua kämpän viimeistään tuossa kolmikymppisenä tai vähän yli.

Vierailija
18/18 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi