Mitä te teette kotona?
Aivan totaalisen tylsää, kun ei ole puutarhaa eikä pihaa missä olla ja/tai kuopia, sisällä menee ihan kökkimiseksi, ellei sitten keksi jotain "kotitöitä", mutta kuka niitäkään koko ajan jaksaa.
Sitten öllöttää vain sohvalla ja tuijottaa ruutuja.
Voi luoja, hulluksihan tässä tulee, vuosia ja vuosia näin ja viimeiset 2v varsinkin eikö muutosta näy, suomessahan on tällä hetkellä maailman, juu-u, maailman korkeimpia koronakuolleisuus-lukemat.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei keksi mitään tekemistä, niin kuulostaa aika heikolta tapaukselta ylipäätään ja luultavasti ongelmia on paljon.
Aphan yrittää keksiä tekemistä kysymällä toisten kotitekemisiä. Miksiköhän sitä aina pitää piikitellä lähes kaikkia aloitusten tekijöitä?
Siivoilen pakolliset eli tiskit, tavarat paikoilleen, pyöritän koneellisen tai kaksi pyykkiä, opiskelutehtäviä ;opiskelu työn ohella), katson sarjoja tai elokuvia.
Sohvalla makaan ja vedän pari siideriä. Yritän kerää voimia edellisestä juomisesta.
Esim. Teen ruokaa, leivon, opiskelen työn ohessa, pyykkihuoltoa, kuntopiiriä, venyttelen, pesen/huollon autoa, poltan puita, maalaan pintoja, piha/puutarhahommia, siivoon, pinoon halkoja, ulkomaalaan, käsitöitä, luen ja katson tv:tä (ei maksullisia kanavia) ja tietty peseydyn ja syön
Mitäköhän teen kotona. No vaikka mitä. Leikin kissan kanssa, luen, kuuntelen äänikirjoja, katson telkkaa ja minulla on esimerkiksi viihde ja discovery+, kuuntelen musiikkia ja laulelen, teen palapelejä, askartelen, leivon, kasvatan nytkin erilaisia kasveja joko siemenistä, pistokkaista ja välillä ostan välillä mukaan mielenkiintoisia kasveja (nyt on parvekkeella kasvamassa perunaa, mansikoita tulee myöhemmin, tomaatteja ja paprikoita myös, ne ovat nyt vielä sisällä, on erilaisia yrttejä, kukkia, sitruuna, appelsiinia, avokadoja, paprikoita, chilejä, oliivipuu ja vaikka mitä mielenkiintoista), teen sukututkimusta isäni puolen sukuun, maalailun joskus akvarelliväreillä, ompelen vaatteita, kudon joskus, valokuvailen tosi paljon ja koska olen matkustellut paljon, niin olen tehnyt kuvakirjoja ja kaikkea, tässä vain muutama mitä tuli mieleen.
Kyllä sitä keksii vaikka mitä, jos haluaa. Arkena olen tietenkin töissä, mutta vapaata on yllin kyllin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei keksi mitään tekemistä, niin kuulostaa aika heikolta tapaukselta ylipäätään ja luultavasti ongelmia on paljon.
Aphan yrittää keksiä tekemistä kysymällä toisten kotitekemisiä. Miksiköhän sitä aina pitää piikitellä lähes kaikkia aloitusten tekijöitä?
Ap aloitti. Hän on se tyly ja tylsä ihminen, joka vain räksyttää muille. Oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa nyt on aina tylsää.
Asennekysymys. Ap:lla on tylsää omien korviensa välissä.
Luen tai kuuntelen äänikirjoja, neulon, ompelen, askartelen, piirrän, leivon, kokkaan, katson telkkaria, pyörin netissä. Onhan näitä.
Jokaisen täytyy vaan keksiä itse ne mieluisat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap aloitti. Hän on se tyly ja tylsä ihminen, joka vain räksyttää muille. Oma vika.
Tai sä kuvittelet hänen olevan tyly. Ei hän tylyyn sävyyn ole kirjoitellut. Hänhän on vaan oikaissut mitä aloituksellansa tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun pienkerrostalossa, jossa on yhteinen terassi ja piha. Teen etätöitä tuolla terassilla aina kun säät vaan sallii.
On meilläkin isohko terassi, mutta samaa kökkimistä se on siellä kuin sisälläkin ja en tee töitä vkonloppuisin.
Ap
No lisäksi laulan, soitan pianoa ja maalaan abstrakteja tauluja sekä kuuntelen musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sä kuvittelet hänen olevan tyly. Ei hän tylyyn sävyyn ole kirjoitellut. Hänhän on vaan oikaissut mitä aloituksellansa tarkoittaa.
Kuvittelinko sitten ne ?!! myös? En, vaan ap oli ihan itse ne sinne perään tiuskinut.
Käyn kokopäivätöissä ja vapaat opiskelen yliopistossa maisteriksi.
Laitan ruokaa, kunnostan vaatteita, opiskelen uusia asioita, kuuntelen musiikkia. Nukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelinko sitten ne ?!! myös? En, vaan ap oli ihan itse ne sinne perään tiuskinut.
Kysymysmerkit eivät tarkoita negatiivista asennetta ja tällä palstalla useasti tulkitaan kysymyksiä tiuskimisiksi. Useasti itseenikin suhtaudutaan pessimistisesti vaikka neutraalisesti kirjoittelisin. Teillä on suuret olettamukset, että toisilla olisi angsti asenteita.
Mä keskittyisin siihen pihaan/terassiin missä ei ole mitään..itsekkin olen roskalavoilta hakenut kaikkea ja tänään jaettiin äideille orvokkeja ilmaisena niin sen istutin pihaan eli 0budjetilla yritän tehdä kivan pihan😅Yx päivä jaettiin salaatinsiemeniä tossa kaupan pihamyymälän avajaisissa😅Eli mielikuvitus kehiin ja pihaa tekemään.
Masturboin.