Hei millä mä karkoitan kalat mökkirannasta?
Kaikenlaisia houkutinaineita on olemassa mutta ei mitään mikä karkottaisi ne. Mitä hajuja tai makuja kalat inhoaa? Häipyisikö vaikka jos heitän valkosipulin veteen? Tosissaan pelkään kaloja enkä uskalla mennä veteen niiden kanssa uimaan.
Kommentit (22)
Ne lähtee rannasta, kunhan ovat kuteneet. Ole varovainen, päivittäin saa lukea netissä, että ahvena popsi uimarin yhtenä suupalana.
Tuo ilmalaivalla hylje rantaa, niin kalat ottavat välleen ritolat.
Nainen, mene alasti veteen. Ne pelästyy valtavaa katiskaa, jossa on nielu edessä ja takana.
Eikös joku siellä jauhenlihapesuketjussa kertonut että aina pestessään jauhenlihan avannossa niin pieksää "limaisine suineen" näykkivät hauet? Näin on kuulemma omasta ja naapurijärvestä kuollut haukikanta sukupuuttoon 🤔 AP, kokeile samaa!
Käsikranaatin heität. Sitte lokkien helppo putsata loput
Askartele paskartele kalasääksin hahmoja rantaveteen. Luonnollinen vihollinen karkoittaa pikkukalatkin rannasta.
Vierailija kirjoitti:
Ne lähtee rannasta, kunhan ovat kuteneet. Ole varovainen, päivittäin saa lukea netissä, että ahvena popsi uimarin yhtenä suupalana.
Apn kyseessä ollen taitaisi ahvena kuolla myrkytykseen.
Menet keskivahvassa tuiterissa polvia myöten rantaveteen öykkäröimään. Aloita hämärän laskeuduttua ja jatka aamuyölle. Siinä lähtee hauki kaislikosta ja samalla vaivalla paskat mökkinaapurit.
Ala onkimaan siinä. Takuulla ei ole kaloja sen jälkeen lähettyvilläkään. Näin ainakin minulle käy.
Sähän olet kylän kuuluisin Lokki, luulisi kalojen ottavan ritolat, kun vaan hyppäät järveen. Varoita toki naapureita, etteivät ihmettele, kun vedenpinta järvessä nousee metrin...
Kuulemma kateus vie kalatkin vedestä. Kokeileppa sitä.
Vierailija kirjoitti:
höpö höpö. kyllä se siitä monta suupalaa haukkaa. ei se kokonaisena nielaise.
Kerrot paikallisille kalamiehille, että siitä on tullut isoja ahvenia. Kalat lähtee mutta saat kalamiehet tilalle
Kaada bensaa järveen, tai jotain happoa.
istuta sinne muutama hai. ne syövät muut kalat
Vierailija kirjoitti:
istuta sinne muutama hai. ne syövät muut kalat
haikin on kala. laita mieluummin muutama alligaattori
Hyppäät veteen itse, kyllä ne siitä karkaa.