Mitä ajattelet jos mummolla, tyttärellä ja lapsenlapsella on kaikilla afrikkalainen puoliso?
Kommentit (25)
Mummo, tytär ja lapsenlapsi on itsekin afrikkalaisia ja vieläpä kyseisestä maasta?
afrikkalaisen kanssa naimisiin ja saanut lapsen joka on suomalais-afrikkalainen ja tytär on valinnut afrikkalaisen joten lapsenlapsi on enemmän afrikkalainen kuin suomalainen.
Joten ainoastaan mummo on yksinomaan syntyperältään suomalainen.
Näin ajattelen tästä.
Tai
puhut jostain afrikkalaisesta perheestä jossa mummokin on alkujaan afrikkalainen.
Meidän suvussa kaikilla on suomalainen puoliso. Voi oi!
ihmisiä, jotka ovat suomalaisia, Suomessa asuvia ja afrikkalainen puoliso hankittu Afrikan turistireissuilta. Eikö muiden mielestä ole outoa?
että kaikki ovat täysin suomalaisia! Afrikkalainen puoliso on hankittu vasta myöhemmällä iällä (paitsi lapsenlapsi hankkinut jo nuorena).
Onhan se ihan selvää, että jos naisella on 1/2 tai 3/4 afrikkalaiset geenit niin afrikkalainen mies tuntuu tutulta. Ja kontaktia kulttuuriin on varmasti ollut lapsesta asti.
että olet bongannut jutun Irc-galleriasta.
useammin kuin keskivertosuomalainen ja sitä myöten todennäköisyys löytää sieltä mies on suurempi.
Tuota....ainakin lapsenlapsi tykkää ihan tytöistä! ;)
Tai sitten vaan samanlainen miesmaku.
Mitä tuosta, mitä se minua liikuttaa. Minulla on omakin elämä, ei tarvi muiden elämään miettiä.
kyseisistä miehistä, ovat halunneet itsekin kokeilla. So what. Mulla on monta suomikaveria, joilla mies samasta maasta kuin omani. Ikävä kyllä äiti ja mummo on naimisissa, mutta varmaan olisivat tyytyväisiä mieheni maanmiehiinkin...
suomalaisilla miehillä ole afrikkalaisia vaimoja...hohhoijaa....
eihän tuosta muuta voi päätellä.
päässä on varmasti enemmän vikaa!
kun ei kelpaa oman rotuisilleen.
Tai vaihtoehtoisesti mahalaukun pohjalla.
Tai sitten vaan samanlainen miesmaku.