Millainen mamma viettää äitienpäivää av-palstalla?
Etkö todellakaan keksi mitään järkevämpää tekemistä?
Kommentit (45)
Enpä ole ajatellut viettää koko päivää täällä. Sattuu vain nyt olemaan hetki tyhjää aikaa, kun joudun vähän odottelemaan, ja päätin piipahtaa katsomaan, mitä tänne kuuluu.
Oon eläinmamma ja pistin pojat just häkkiin.
Vanhat hiehot ja syrjäytyneet miehet täällä aikaansa viettää.
En just nyt. Käytiin lenkillä, syötiin lapsen tekemään pizzaa (ei mikään pikkulapsi), on syöty juustokakkua. En viitsi tänään siivota ja kerrostalossa nyt ei ole paljon tekekmistä. Kohta mennään vielä kävelylle ja sitten katsotaan joku leffa.
Makaan koronan takia sängyssä kurkku kipeänä. Mitäpä tässä muutakaan voi tehdä kuin viihdyttää itseään palstaillen, netissä surffaten ja netflixiä katsellen.
Mä soitin aamulla huonepalveluun. Päivällä soitin äidille. Iltapäivällä panin miestäni. Nyt teen metatöitä ja mietin mitä söisin illalla. Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Nukutin taaperoni tuossa hetki sitten päiväunille. Mies istuu tietokoneella ja niin istun minäkin oman koneeni äärellä. Miksi pitäisi tehdä jotain muuta? Mun rakas ohjelmointiprojekti on tässä koneella ja jatkan sitä.
Muista sitten, että muovaat juuri rutiinia tuleville äitienpäiville.
Olen yksin kotona. Mies tulee kotiin hommista kohta, sitten syödään. Tosin söimme jo eilen vähän paremmat ruoat, ja tänään olen omaksi ilokseni ja toki miehenkin kokkaillut vähän lisää. Opettelin tekemään uuden kastikkeen pihveille, ja onnistui älyttömän hyvin.
Lapset ovat maailmalla, eivätkä tule tänään käymään, joten mikäs tässä on lukiessa palstaa. Mitä tänään sitten kuuluisi oikeaoppisesti tehdä?
Kaikesta valittavia ja varsinkin miehistä, ei ole muuta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mä soitin aamulla huonepalveluun. Päivällä soitin äidille. Iltapäivällä panin miestäni. Nyt teen metatöitä ja mietin mitä söisin illalla. Kysyttävää?
Saitko orgasmin?
Vierailija kirjoitti:
Totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta
Kumpaan joukkoon te kaksi kuulutte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta
Kumpaan joukkoon te kaksi kuulutte?
Siihen toiseen.
Sellainen äiti joka ei nähtävästi ansaitse tulla huomioiduksi. Ei edes onnittelun muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen äiti joka ei nähtävästi ansaitse tulla huomioiduksi. Ei edes onnittelun muodossa.
Ikävää, mutta totta.
Mitä tässä muutakaan. Oma teini kavereiden kanssa liikenteessä, mieheni äiti mökillä, oman äitini haudalla käytiin ja nyt mieheni kokkaa pihvejä + kantarellikastiketta. Päivä muiden joukossa
Vierailija kirjoitti:
Mies ja lapset ovat miehen äidin luona käymässä.
Miksette voi käydä siellä perheenä?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sinä olet?
Meinaat että jos kirjoittaa pari viestiä niin viettää koko päivän täällä. Minulla oli juuri yövuoroputki, nukuin muutaman tunnin enkä ole vielä noussut sängystä.
Mulle joka päivä on äitienpäivä. Teen kovasti töitä perheeni eteen. Mulle lepo on parasta juhlaa ja minä jos joku olen leponi ansainnut. Toisen lapsen kanssa ollaan jo puhuttu puhelimessa (muutti juuri 300 km. päähän töihin) ja toinen lupasi hakea mulle pizzan illemmalla. (en syö kakkua) Mies tietää olla häiritsemättä kun nukun.