Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun mieheni on olevinaan luontomies. Mitä sinun puolisosi teeskentelee olevansa?

Vierailija
08.05.2022 |

Ei kuitenkaan kierrätä kuin paperin. Roskaa pihaansa, ei tunne mitään kasveja, polttaa tynnyrissä roskaa, säilöö avoastioissa jäteöljyjä ulkosalla, metsäretkelle on vaikea saada mukaan. Ulkopuolisille hän esiintyy erähenkisenä luonnonsuojelijana.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millainen ystävä/miehesi sinulla on, niin minä kerron sinulle millainen olet.

Vankka kantansa valitsee. Seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
22/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekaanikko. Aina rassaa jotain autoa tai polkupyörää, mopoa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkapallofani. Pubissa jauhaa aina jalkapallosta muiden miesten kanssa, mutta ei ikinä katso jalkapalloa. Lukee varmaan jonkun Guardianin viikottaisen futisyhteenvedon ja sen avulla esittää mielipiteitään.

Roger Nouveau, The Fast Show 🤣

Vierailija
24/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörämekaanikko! Jauhaa aina, että minun pyöräni pitäisi huoltaa, ketjut öljytä, renkaisiin pumpata ilmaa jne. Käytännössä ei kuitenkaan tee mitään, paitsi kerran suihkutti ketjuihin jotain ainetta, joka sulatti renkaaseen reiän.

Siis sanoo, että sinun pyöräsi ja oletat, että se on miehesi homma huoltaa.

Ihan itse vien pyöräni korjaamoon ja ihan itse maksan laskun. Puolisoni ei tarvitsisi puuttua pyörääni mitenkään, ei teoin eikä sanoin.

Vierailija
25/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, sama! Mieheni oli kovin vihreä, kun asennutti taloon maalämmön ja suhaa spandexeissaan pyörällä. Samalla toki ylläpitää lentomatkailuun ja kerskakuluttamiseen perustuvaa elintapaansa, jossa joka hemmetin tarpeeton turhake täytyy hankkia, ja autojakin omaan käyttöön kaksin kappalein. Huoh.

Itse asiassa on minulle onneksi ex-mies.

Hyi, spandex-mies.. Oikeastiko joku ottaa niitä narsisteja puolisokseen 😬

Vierailija
26/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Miksi haukut häntä täällä, mikset sano sille suoraan, mitä ajattelet?

Lompakko yhdistää.

Vierailija
27/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko. Nuottikorvaa ei ole yhtään ja karismaa vielä vahemmän. Karaokebaarissa käy, pellenä ihmisten naurettavana. Kotiin tullessaan kehuu kuinka moni nainen häntä kehui ja muka kanssaan flirttaili, ressukka.

Vierailija
28/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olevinaan kovakin urheilija. Naurattaa sen puhe juoksemisesta. Eihän se juokse vaan hölkkää. Kuntosalilla muka "käy" mut enimmän ajan läpättää kavereiden kanssa maximivoimasta mut se jää vaan puheen tasolle. Uida ei jaksa kunnolla edes kahta altaanmittaa.

Vierailija
29/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen gallen.kallela nuori poika kelottuneiden runkojen kupeessa, mninä olen pelastamassa ainoa vedestä..

Vierailija
30/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusikko. Nuottikorvaa ei ole yhtään ja karismaa vielä vahemmän. Karaokebaarissa käy, pellenä ihmisten naurettavana. Kotiin tullessaan kehuu kuinka moni nainen häntä kehui ja muka kanssaan flirttaili, ressukka.

Kuulostaa ihan exältäni. Eroa hyvä ihminen. Myötähäpeäänkin on varmasti joku kuollut.

Vierailija
31/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olevinaan kovakin urheilija. Naurattaa sen puhe juoksemisesta. Eihän se juokse vaan hölkkää. Kuntosalilla muka "käy" mut enimmän ajan läpättää kavereiden kanssa maximivoimasta mut se jää vaan puheen tasolle. Uida ei jaksa kunnolla edes kahta altaanmittaa.

Vierailija
32/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli olevinaan urheilumies. No, kävihän se salilla 5 kertaa viikossa. Salin porealtaassa istumassa siis. Sen jälkeen tuli kotiin ja veti kolmen ihmisen edestä roskaruokaa kun "pitää saada proteiinia". Ihmetteli, miksi lihoi vaan.

Vierailija
33/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehenkinen urheilija. Sinkku. Saakin naisilta yhteydenottoja.

No ekaa voi olla silloin kun ei ole putki päällä, eli kun rahat on loppu, tokaa voi olla piankin.