Minun mieheni on olevinaan luontomies. Mitä sinun puolisosi teeskentelee olevansa?
Ei kuitenkaan kierrätä kuin paperin. Roskaa pihaansa, ei tunne mitään kasveja, polttaa tynnyrissä roskaa, säilöö avoastioissa jäteöljyjä ulkosalla, metsäretkelle on vaikea saada mukaan. Ulkopuolisille hän esiintyy erähenkisenä luonnonsuojelijana.
Kommentit (33)
Aha. Miksi haukut häntä täällä, mikset sano sille suoraan, mitä ajattelet?
Polkupyörämekaanikko! Jauhaa aina, että minun pyöräni pitäisi huoltaa, ketjut öljytä, renkaisiin pumpata ilmaa jne. Käytännössä ei kuitenkaan tee mitään, paitsi kerran suihkutti ketjuihin jotain ainetta, joka sulatti renkaaseen reiän.
Hah, sama! Mieheni oli kovin vihreä, kun asennutti taloon maalämmön ja suhaa spandexeissaan pyörällä. Samalla toki ylläpitää lentomatkailuun ja kerskakuluttamiseen perustuvaa elintapaansa, jossa joka hemmetin tarpeeton turhake täytyy hankkia, ja autojakin omaan käyttöön kaksin kappalein. Huoh.
Itse asiassa on minulle onneksi ex-mies.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Miksi haukut häntä täällä, mikset sano sille suoraan, mitä ajattelet?
Voi tehdä molemmat?
Ei mitään, mieheni on rehellinen. Minä taas no en viitsi edes aloittaa. Ketjuahan oli tarkoitus käyttää taas johonkin naurettavaan sukupuolien välisen vihan lietsontaan.
Mikä lie siinä ajatuksena ja taustana? Tulee tietysti mieleen kaikenlaisia vaihtoehtoja
Metsästäjämies! Vaikka on niin likinäköinen, ettei erottaisi strutsia nenänsä edestä, jos se siihen putkahtaisi.
Onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mieheni on rehellinen. Minä taas no en viitsi edes aloittaa. Ketjuahan oli tarkoitus käyttää taas johonkin naurettavaan sukupuolien välisen vihan lietsontaan.
Mikä lie siinä ajatuksena ja taustana? Tulee tietysti mieleen kaikenlaisia vaihtoehtoja
Kysyttiin kyllä puolisosta, ei miehestä.
Ihmiset nyt vaan ovat hauskoja itseään koskevassa sokeudessaan. Meistä ihan jokainen.
Mun mies on me tehtiin mies. Me haravoitiin piha, me käytiin laittamassa haudat, me siivottiin kellari. Todellisuudessa miestä ei näy mailla eikä halmeilla, kun mä teen noi puuhat. Yleensä se hehkutus huvittaa mutta välillä ärsyttää, kun appivanhemmat pitää poikaansa hyvin ahkerana.
Ap huh huh mitä paskaa, ei kukaan järkevä ihminen noin tee..
Luulee olevansa intiaani, vaikka oikeesti on luultavimmin puoli pussihousu.
No eipä ole puolisoa, mutta naisilla on yleistä tällä hetkellä esittää kovinkin sporttista.
Todellisuudessa sporttista on kuitenkin lähinnä kekkulointi juoksutrikoissa kaupassa yms.
Vähän kuin vanha kasku urheilu-Ladasta. Jaa millainen se on? Siinä on hyppynaru hanskalokerossa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miehelläni ei ole mitään tarvetta esittää mitään muuta, kuin mitä olemme. Vakka kantensa valitsee.
Kiitos, en pyri esittämään muuta kuin olen. Mies on muuten mukava ja sopiva, mutta hänellä on tuollainen osiokin itsessään.
Ap
Perinteinen äijämies, jolla on kotona nalkuttava akka. Todellisuus on kyllä ihan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Metsästäjämies! Vaikka on niin likinäköinen, ettei erottaisi strutsia nenänsä edestä, jos se siihen putkahtaisi.
Onneksi!
Eihän strutsia edes näe, jos se on työntänyt päänsä maahan. Vaikkei olisi likinäköinenkään.
Jalkapallofani. Pubissa jauhaa aina jalkapallosta muiden miesten kanssa, mutta ei ikinä katso jalkapalloa. Lukee varmaan jonkun Guardianin viikottaisen futisyhteenvedon ja sen avulla esittää mielipiteitään.
Niin, tarve esittää itseänsä parempaa onki miehillä paljon yleisempää... vai???
Eipä minun mieheni ole olevinaan mitään, mitä ei oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörämekaanikko! Jauhaa aina, että minun pyöräni pitäisi huoltaa, ketjut öljytä, renkaisiin pumpata ilmaa jne. Käytännössä ei kuitenkaan tee mitään, paitsi kerran suihkutti ketjuihin jotain ainetta, joka sulatti renkaaseen reiän.
Siis sanoo, että sinun pyöräsi ja oletat, että se on miehesi homma huoltaa.
Minulla ja miehelläni ei ole mitään tarvetta esittää mitään muuta, kuin mitä olemme. Vakka kantensa valitsee.