Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun mieheni on olevinaan luontomies. Mitä sinun puolisosi teeskentelee olevansa?

Vierailija
08.05.2022 |

Ei kuitenkaan kierrätä kuin paperin. Roskaa pihaansa, ei tunne mitään kasveja, polttaa tynnyrissä roskaa, säilöö avoastioissa jäteöljyjä ulkosalla, metsäretkelle on vaikea saada mukaan. Ulkopuolisille hän esiintyy erähenkisenä luonnonsuojelijana.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni ei ole mitään tarvetta esittää mitään muuta, kuin mitä olemme. Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
2/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Miksi haukut häntä täällä, mikset sano sille suoraan, mitä ajattelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörämekaanikko! Jauhaa aina, että minun pyöräni pitäisi huoltaa, ketjut öljytä, renkaisiin pumpata ilmaa jne. Käytännössä ei kuitenkaan tee mitään, paitsi kerran suihkutti ketjuihin jotain ainetta, joka sulatti renkaaseen reiän.

Vierailija
4/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, sama! Mieheni oli kovin vihreä, kun asennutti taloon maalämmön ja suhaa spandexeissaan pyörällä. Samalla toki ylläpitää lentomatkailuun ja kerskakuluttamiseen perustuvaa elintapaansa, jossa joka hemmetin tarpeeton turhake täytyy hankkia, ja autojakin omaan käyttöön kaksin kappalein. Huoh.

Itse asiassa on minulle onneksi ex-mies.

Vierailija
5/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Miksi haukut häntä täällä, mikset sano sille suoraan, mitä ajattelet?

Voi tehdä molemmat?

Vierailija
6/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, mieheni on rehellinen. Minä taas no en viitsi edes aloittaa. Ketjuahan oli tarkoitus käyttää taas johonkin naurettavaan sukupuolien välisen vihan lietsontaan.

Mikä lie siinä ajatuksena ja taustana? Tulee tietysti mieleen kaikenlaisia vaihtoehtoja

Vierailija
7/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäjämies! Vaikka on niin likinäköinen, ettei erottaisi strutsia nenänsä edestä, jos se siihen putkahtaisi.

Onneksi!

Vierailija
8/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, mieheni on rehellinen. Minä taas no en viitsi edes aloittaa. Ketjuahan oli tarkoitus käyttää taas johonkin naurettavaan sukupuolien välisen vihan lietsontaan.

Mikä lie siinä ajatuksena ja taustana? Tulee tietysti mieleen kaikenlaisia vaihtoehtoja

Kysyttiin kyllä puolisosta, ei miehestä.

Ihmiset nyt vaan ovat hauskoja itseään koskevassa sokeudessaan. Meistä ihan jokainen.

Vierailija
9/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on me tehtiin mies. Me haravoitiin piha, me käytiin laittamassa haudat, me siivottiin kellari. Todellisuudessa miestä ei näy mailla eikä halmeilla, kun mä teen noi puuhat. Yleensä se hehkutus huvittaa mutta välillä ärsyttää, kun appivanhemmat pitää poikaansa hyvin ahkerana.

Vierailija
10/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huh huh mitä paskaa, ei kukaan järkevä ihminen noin tee..

Vierailija
11/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa intiaani, vaikka oikeesti on luultavimmin puoli pussihousu.

Vierailija
12/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole puolisoa, mutta naisilla on yleistä tällä hetkellä esittää kovinkin sporttista. 

Todellisuudessa sporttista on kuitenkin lähinnä kekkulointi juoksutrikoissa kaupassa yms. 

Vähän kuin vanha kasku urheilu-Ladasta. Jaa millainen se on? Siinä on hyppynaru hanskalokerossa. 

Vierailija
13/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja miehelläni ei ole mitään tarvetta esittää mitään muuta, kuin mitä olemme. Vakka kantensa valitsee.

Kiitos, en pyri esittämään muuta kuin olen. Mies on muuten mukava ja sopiva, mutta hänellä on tuollainen osiokin itsessään.

Ap

Vierailija
14/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen äijämies, jolla on kotona nalkuttava akka. Todellisuus on kyllä ihan toinen.

Vierailija
15/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästäjämies! Vaikka on niin likinäköinen, ettei erottaisi strutsia nenänsä edestä, jos se siihen putkahtaisi.

Onneksi!

Eihän strutsia edes näe, jos se on työntänyt päänsä maahan. Vaikkei olisi likinäköinenkään.

Vierailija
16/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallofani. Pubissa jauhaa aina jalkapallosta muiden miesten kanssa, mutta ei ikinä katso jalkapalloa. Lukee varmaan jonkun Guardianin viikottaisen futisyhteenvedon ja sen avulla esittää mielipiteitään.

Vierailija
17/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tarve esittää itseänsä parempaa onki miehillä paljon yleisempää... vai???

Vierailija
18/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero

Vierailija
19/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minun mieheni ole olevinaan mitään, mitä ei oikeasti ole.

Vierailija
20/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörämekaanikko! Jauhaa aina, että minun pyöräni pitäisi huoltaa, ketjut öljytä, renkaisiin pumpata ilmaa jne. Käytännössä ei kuitenkaan tee mitään, paitsi kerran suihkutti ketjuihin jotain ainetta, joka sulatti renkaaseen reiän.

Siis sanoo, että sinun pyöräsi ja oletat, että se on miehesi homma huoltaa.