Kissa joi mun kahvista!
Ei ole ikinä tehnyt tuollaista.
Ei kai ole haitallista, vain vähän sitä latki...
Kommentit (11)
Kofeiini on haitallista, mutta tuskin pienestä määrästä pitää hätäillä, kunhan kissa muuten syö ja juo normaalisti.
Pidä kermaliköörit kuitenkin kaapissa.
Jos se halusi vain maistaa. Onhan sulla sille aina raikasta vettä kupissa tarjolla.
Kissoilla on se juominen aika erikoista. Niillä on sellinen kieli, jota ne vain kastelevat juomassa ja se vesi tulee siinä kielen mukana suuhun, vaikkei ne sitä käytä kauhana eivätkä siirrä vettä suuhun kielellä kauhomalla. Saati ryystä suuhunsa.
Mun kissa on varsinainen herkkubepa, rasvainen ja makea uppoaa vauhdilla naamariin. Katkaravut, jäätelö, pizza, sipsit, jogurtti, grillattu broileri ja se maitokahvi:D. Pieninä annoksina kerralla, totta kai.
Edesmennyt kissani maistoi aina aamuisin kahviani. Ei käynyt mitään ja eli pitkän elämän.
Minulla on kissa joka tulee aina nuolemaan tyhjää kahvikuppia kun olen jättänyt sen pöydälle.
Nuolee kupin sisäpinnasta kuivuneet kahvinjämät. Kofeiinia ei saa antaa kissalle mutta kun kupissa ei ole varsinaisesti enää mitään juotavaa niin en ole estänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa on varsinainen herkkubepa, rasvainen ja makea uppoaa vauhdilla naamariin. Katkaravut, jäätelö, pizza, sipsit, jogurtti, grillattu broileri ja se maitokahvi:D. Pieninä annoksina kerralla, totta kai.
:D Ei hitto. Hauska miten erilaisia kissat on kaikinpuolin. Mun kissa oli sellainen että oli hulluna vain pakasteseitiin, muuten suht rauhallinen herkkiskissi huusi jaloissa suoraa huutoa että kalaa pöytään jo kun höyryttelin sitä kypsäksi liedellä (ja piti tietysti vielä jäähdyttääkin, sitä maukumisen määrää)
Piristyikö?