Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöntääkö joku, että aikoo tunkea jonkun mökille tänä kesänä ilmoittamatta?

Vierailija
08.05.2022 |

Tai erittäin lyhyellä varojalla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Kuka hullu myöntäisi? Sehän on törkeää käyttäytymistä!

Vierailija
2/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mennyt enkä mene kenenkään luo kutsumatta. Kutsuakaan en ota kovin helposti vastaan vaan kieltäydyn kohteliaasti. En pidä mökkeilystä. Menen hotelliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmistan ensin, ettei omistajat ole paikalla. Sitten kuseksin ja paskon niiden kuistit täyteen.

Vierailija
4/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mökkikesä tulossa! Miehen suvulla on paljon mökkejä ympäri Suomen. Pitääkin alkaa selailla Lidlin mainoksia, että milloin on kahvipaketit tarjouksessa. Tuliaisiksi mökille meinaan.

Vierailija
6/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä, jotka pummaavat autottomina kyytejä pitkin vuotta joka paikkaan. Kesällä on sitten mukava ottaa vähän takaisin ja mennä käristepaketin kanssa niiden luokse mökkikylään.

Vierailija
7/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua myöntää.

Vierailija
8/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti ystävien luona kyläily on ollut tunkemista? Kai järkevä aikuinen osaa sanoa, jos yllätysvierailu ei olisi sillä kertaa ok.

Vierailija
9/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että ei tule yhtään mökkikutsua. Puistattaa jo etukäteen.

Vierailija
10/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että nämä yllätyskyläilyt on totta nykyisenä kännykkäaikana. Todennäköisesti ihmiset kertovat vanhoja juttuja ennen nykyteknologiaa.

Vierailija
11/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystäviä, jotka pummaavat autottomina kyytejä pitkin vuotta joka paikkaan. Kesällä on sitten mukava ottaa vähän takaisin ja mennä käristepaketin kanssa niiden luokse mökkikylään.

Vai niin. Milläs he kulkevat mökilleen, jos ovat autottomia?

Vierailija
12/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vältellä parhaani mukaan. Pari vuotta on pystynyt välttelemään hyvin koronan varjolla. Pelkään pahoin, että ensi kesänä on pakko tehdä pakollinen sukulaisvierailu.

Vierailija
13/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoton mökinomistaja, aivan varmasti....

Vierailija
14/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että nämä yllätyskyläilyt on totta nykyisenä kännykkäaikana. Todennäköisesti ihmiset kertovat vanhoja juttuja ennen nykyteknologiaa.

Eihän se olisi yllätyskyläily, jos ensin viestiteltäisiin tulosta. Osa meistä rakastaa yllätyksiä ja vapaata elämää ilman kännykkärjuutta. Kohdataan ihmiset ihmisinä. Minä menen kylään ja mökille kavereiden luokse, kun sille päälle satun. Oletan, että osaavat kertoa, jos en olisi tervetullut. Ei ole vielä niin käynyt.

Vierailija
15/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene yllätysvierailulle, eikä meidän mökille kukaan pääse yllätysvierailulle.

Vierailija
16/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asti ystävien luona kyläily on ollut tunkemista? Kai järkevä aikuinen osaa sanoa, jos yllätysvierailu ei olisi sillä kertaa ok.

Periaatteessa kyllä, mutta jos ne vieraat nimenomaan tulevat yllättäen, soittamatta tai muuta, on aika vaikea sanoa että lähtekää pois.  Jos vielä arvostaa suhdetta niiden ihmisten kanssa, siinä menee herkästi välit poikki jos käyttäytyy töykeästi. 

Vierailija
17/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se olisi yllätyskyläily, jos ensin viestiteltäisiin tulosta. Osa meistä rakastaa yllätyksiä ja vapaata elämää ilman kännykkärjuutta. Kohdataan ihmiset ihmisinä. Minä menen kylään ja mökille kavereiden luokse, kun sille päälle satun. Oletan, että osaavat kertoa, jos en olisi tervetullut. Ei ole vielä niin käynyt.

Ovat vaan liian kilttejä sanomaan sitä. Vaikutat rajattomalta ihmiseltä, joka ei huomaa milloin häiritsee toisten kotirauhaa. 

Onneksi suurin osa ihmisistä ei ole tuollaisia. 

Vierailija
18/18 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökillä ainoa yllätysvierailija on lähistöllä mökkeilevät vanha mies. On tosin aina tervetullut, koska useimmiten tuo tuoretta kalaa tullessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi