Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, kuka kokkaa äitienpäivälounaasi?

Vierailija
08.05.2022 |

Edelleen kiinnostunut asiasta. Jo lähes sata ääntä saanut kysely poistettiin.

Äiti, kuka kokkaa äitienpäivälounaasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään, emme syö lounaita viikonloppuisin. Nousimme juuri miehen kanssa aamupalalle ja teinit nukkuvat vielä.

Vierailija
2/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syödä lounasta. Klo tulee nyt 10, kohta vois miettiä aamupalaa. Itseasiassa teini ja isänsä nukkuvat vielä, taidan laittaa kohta kahvin tulemaan ihan itse. Ei haittaa, mies laittaa tässä huushollissa vkl aamupalat noin 50 viikkoa vuodessa, nukkukoon välillä jos väsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään, emme syö lounaita viikonloppuisin. Nousimme juuri miehen kanssa aamupalalle ja teinit nukkuvat vielä.

Siis nukutte kymmeneen ja syötte ruoan vasta viideltä? Onneksi olkoon.

Vierailija
4/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunta.

Vierailija
5/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä.

Vierailija
6/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 90-vuotias anoppi. En tykkää yhtään. Mieluiten mentaisiin kylään kakun ja kukan kanssa. Nyt anoppi näkee paljon vaivaa vaikkei jaksaisi. Mies on niin mölli, että ei kata siellä pöytää eikä raivaa tiskaamisesta puhumattakaan. Saan itse tiskata kotona ihan riittävästi, joten en enää kylässä viitsisi.

Vierailija
7/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis kokkaa itse. Pöydässä on kuusi aikuista ja teini.

Mikähän modea riepoo, kun poisti edellisen kyselyn?

Vierailija
8/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa yhdessä. Kivaa.

Vierailija
9/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan itse, asun yksin. Lapseni kanssa kävimme eilen mummoa moikkaamassa ja olimme mieheni luona sitten vielä iltaa viettämässä. Tänään poika menee töihin

Vierailija
10/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön eilisiä jämiä ja sen ruuan kokkasin yhdessä lapsen kanssa.

Mies menee mökille lasten kanssa ja varmaan grillaavat siellä. Jään kotiin omasta toiveestani, mulla on mukavaa puuhattavaa täällä.

Vierailija
11/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien ja isänpäivä on mun mielestä ennen kaikkea lasten juhla. Teen valmisteluja itse koska lapset ei ikänsä puolesta ole vielä kyvykkäitä hoitamaan koko päivän ohjelmaa läpi eikä mun mielestä pidäkään. Olennaista näissä päivissä on tehdä asioita yhdessä ja iloita siitä, että on ne lapset, jotka tekevät äidin / isän. En odota marttyyrinä muiden palvontaa vaan otan ilolla vastaan lasten vilpittömät tervehdykset ja ihan itse huolehdin, että meillä saadaan juhla pystyyn.

Vierailija
12/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitien ja isänpäivä on mun mielestä ennen kaikkea lasten juhla. Teen valmisteluja itse koska lapset ei ikänsä puolesta ole vielä kyvykkäitä hoitamaan koko päivän ohjelmaa läpi eikä mun mielestä pidäkään. Olennaista näissä päivissä on tehdä asioita yhdessä ja iloita siitä, että on ne lapset, jotka tekevät äidin / isän. En odota marttyyrinä muiden palvontaa vaan otan ilolla vastaan lasten vilpittömät tervehdykset ja ihan itse huolehdin, että meillä saadaan juhla pystyyn.

Siis sinä teet äitinä itse niitä valmisteluja? Miksei mies tee lasten kanssa äitienpäivänä ja sinä sitten isänpäivänä?

Vierailija
13/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokkaa. Kaapissa ei edes ole kuin pekonia ja munia. Toinen teineistä nukkuu vielä. Omillaan asuva esikoinen aikoi tulla käymään. Katsotaan minne mennään syömään. Varmaan lähikiinalaiseen.

Vierailija
14/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta oli jo joku päivä sitten kyselyä...

Teen itse . Edelleenkin.

Mies työttömänä ei ole varaa edes nakkikioskille.

Kolme tyttöä perheineen tulevat päivälliselle.

Laitan ruuan , yhteensä 14 henkilölle.

Kahvileivät ja leipomiset myös.

Mies raivaa sentään astiat pöydältä tiskikoneeseen.

Katan sitten perään kohta kahvipöydän.

Mies laittaa kahvia...

On niin ihanaa kun lapset perheineen tulevat. Ja suloiset lapsenlapsemme. He ovat parasta.

Sallin heille äitienpäivänä nauttia juhlasta.

Ja iloitsen kun he tulevat.

Toki pieni apu ilahduttaisi minuakin.

Vierailija
15/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä teet äitinä itse niitä valmisteluja? Miksei mies tee lasten kanssa äitienpäivänä ja sinä sitten isänpäivänä?

No tietty noin jos toinen vanhempi on kuviossa mukana / hoitaa mutta jos ei, niin en minä jää puolisolle ja lapsille sitä kostamaan ja mököttämään vaan ajattelen, että jos haluan vaikka juhliini kymmenen heliumilmapalloa, ostan itse. En jää odottamaan että joku perheenjäsen ne mulle hoitaa. Aivan liikaa jotain järjetöntä kyräilyä liittyy näihin perhejuhliin vaikka ihan itse voi ottaa onnen ja vastuun omiin käsiin ja tehdä just sitä mitä itse haluaa. Mulla on siis itsellä tällainen marttyyriäiti jolle oli mahdoton tehdä mieluisaa, joten en halua samaa omille lapsille.

Vierailija
16/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä kokkasin sen taas jostakin syystä. En tiedä miksi, varmaan tottumuksen voimasta ja vanhasta muistista, vaikka vaimo juokseekin toisen miehen perässä. Asutaan kuitenkin vielä saman katon alla, vaikka tunnelma onkin vuoroon räjähtävä tai hyisen kylmä.

Vierailija
17/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa tää vielä kerran, kun nyt on lounaat jo varmaan syöty.

Vierailija
18/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä kokkasin sen taas jostakin syystä. En tiedä miksi, varmaan tottumuksen voimasta ja vanhasta muistista, vaikka vaimo juokseekin toisen miehen perässä. Asutaan kuitenkin vielä saman katon alla, vaikka tunnelma onkin vuoroon räjähtävä tai hyisen kylmä.

Ootko äiti?

Vierailija
19/22 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut vietiin syömään.

Vierailija
20/22 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko äiti?

Marttyyriäidiltä kuulostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi