Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset, joiden on pakko tehdä leipomukset ym itse

Vierailija
08.05.2022 |

Siis ihan järkyttävän kiireen ja stressin keskellä vielä järjestetään perheriita jostain äitienpäiväkakun leipomisesta. Kun se on välttämätön pakko tehdä itse alusta lähtien. Täytteeksi jotain muussattua banaania ja koristeeksi kermavaahto ja nonparelleja. Kyllä nyt on hyvää kun on itse tehty. Äitikin leppyy mykkäkoulultaan sen verran että suostuu maistamaan palasen kun tarjottimella eteen kannetaan. Siinä on sitten juhlatunnelma korkealla. Nykyään saa joka kaupasta ostettua ihan kelpo kakkuja, leipomoista saa tosi hienojakin! Kyllä voi ihmiset tehdä elämänsä vaikeaksi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tämä järkyttävä kiire ja stressi, jonka keskellä se kakku pitää leipoa?

Vierailija
22/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut arvostaa itse tehtyä, mutta minulle on kyllä ihan se ja sama kuka sen on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivalmis kakku on jääkaapissa, mihin kondiittori jätti sen eilen. Kohta hän tulee tekemään sen loppuun. Syödään sitä sitten lounaan jälkkäriksi.

Vierailija
24/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta vain ärsyttää koska hän on itse niin uusavuton tumpelo ettei osaa leipoa edes sämpylöitä. Siksi hän joutuu ostamaan kaupan valmisp*skoja tai sitten ostamaan kalliita leipomuksia leipomoista. Tosin ilman ap:n kaltaisia uusavuttomia tumpeloita leipomot eivät ehkä pysyisi pystyssä.

Vierailija
25/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kierteessä! Ensin ÄRSYTTÄÄ muut, sitten ei KESTÄ muita ja sitten AHDISTAA muut. Sen siitä saa kun puuttuu toisten asioihin! Ja tänne vielä tyhmyydestään kirjoittaa!

Vierailija
26/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisen kudelman olen kehitellyt.

Mä suosin itse tehtyjä leipomuksia, koska ne maistuu paremmalta. 

Meillä tuo ap:n kuvaus on aika lähellä totuutta.

95% lasten synttäreistä ja muista juhlapäivistä alkaa aamuisella raivosiivouksella ja raivoleivonnalla.

Sitten kun vieraat vihdoin saapuvat, on vaimo rähjännyt törkeyksiä pienille päivänsankareille useaan kertaan ja koko perheellä on stressi/vitutus katossa.

Jos tuota on jatkunut jo vuosia, mitä jos keskustelisitte asiasta ja miettisitte jotain ratkaisua? Esim. kakkupohjan voi tehdä hyvissä ajoin ennen juhlia ja pakastaa. Viestisi perusteella kuulostaa siltä, että seuraat sivusta ja annat asioiden luisua tuohon omalta osaltasi, et kai tee niin?

Keskustelut, ostotarjoilut jne. on yritetty moneen kertaan. Pitkin hampain on pari kertaa osto mennyt läpi, mutta silloinkin on pakko raivoleipoa joku turhake itse päälle.

Kukaan meistä ei enää jaksa taistella hölmöilyä vastaan. Me muut lähinnä odottelemme että kontrollihullu päivä olisi taas ohi.

Ja minulle kävisi siis hyvin ostaa koko setti omaan piikkiini.

Vierailija
27/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ei tee näitä kakkuja?

Vierailija
28/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista tuskaa jotkut potevat. Itse en tykkää ainakaan kaupan kreemikakuista, vaan raikas kotitekoinen marja-hedelmä-kermakakku on ihanin, jos saa valita.

Kohteliaisuudesta syön toki palan kaupan kreemikakkuakin, mutta en pidä siitä.

Vierailija
29/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkööt kukin niin kuin tykkää! Itse leivottu kyllä maistuu paremmalta. Joskus teen itse, joskus en.

Vierailija
30/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko tehdä itse ja jokainen voi käyttää omaa järkeään, että saako sen leipomisen sopimaan omiin aikatauluihinsa.

Mutta kuten joku jo totesi, itse tekemällä saa paremman makuista. Siksi minä leivon.

Vierailija
31/32 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään itse ihan jo siitä syystä, että tulee paljon halvemmaksi kuin kaupasta tai leipomosta ostettu. Lisäksi tietää, mitä syö kun täytyy olla laktoositonta.

Vierailija
32/32 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut aloituksesta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi