Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurista kuuluu puheensorina ja naurunräkätyskin läpi.

Vierailija
08.05.2022 |

Miten voi olla näin surkeaa 70-luvun talossa. Ottaa aivoon herätä yläkerran mölinään.
Minkä vuosikymmenen kämppään pitäisi muuttaa ettei kaikki kuulu?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kämppään tulee tupakansavu. Laitoin isännöitsijälle valituksen. Kohta loppuu naapurin sauhuttelu vaikka väkisin.

Kotonaan sisällä saa sauhutella niin paljon kuin huvittaa. Et saa väkisin loppumaan.

Turhaan te alapeukutatte, tupakointia ei voi talossa jälkikäteen kieltää asukkailta.

Yrittäkää niin opitte jotain.

En itse polta.

Lueppa terveydensuojelulakia ennen kuin alat lässyttämään tämmöstä höpöhöpötekstiä. Omassa asunnossa saa kyllä polttaa mutta polttajan tai viime kädessä asunnon omistajan on huolehdittava ettei hajua kulkeudu muihin asuntoihin. Ja mikäli hajua kulkeutuu niin se vaatii tupakoitsijalta/asunnon omistajalta reagointia. Haju ei saa kulkeutua esim. ilmanvaihtoa pitkin naapuriin.

Vierailija
22/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy rappukäytävän puolella kovaan ääneen sanomassa että MITÄ TE HUUDATTE SIELLÄ!

Näin tekee meidän talossa puheenjohtajan eukko, sr kun ei vielä ole ymmärtänyt äänieristyksen heikkoa tasoa. Varsinkin kun se baspuri useimmiten on hiljaa ja tuo eukko itse häslää seinän vierustalla sekopäisyyksiään, tiiäks tässä kohtaa taloa pitäs hoitaa puhelutki kuiskaten ettei toi eukko kuule ja lähde levittelemään sitten omia tulkintohasn kaupungille. Normaalilla puheäänen voimakkuudelka puhuminen on huuramista! Ja eukko salakuuntelee ja on niin kahjo että vielä levittelee tulkintojaan!

Elämäni suurimpiin virheisiin kuuluu tälle seudulle muuttaminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla