Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin kertoa äidille huolistani

Vierailija
07.05.2022 |

Hän alkoi kesken lauseeni puhua parvekekukista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö muiden äidit tällaista?

Vierailija
2/4 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty käsittelemään asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö muiden äidit tällaista?

No oma äitini ei ikinä tukenut minua missään.. ei edes tullut apuun, kun isäni pahoinpiteli minua.

Ei tukenut tai auttanut, kun puolisoni kuoli. Sanoi minulle, että pärjäät kyllä.

Ei tukenut, kun opiskelin lasten ollessa pieniä.

En koskaan saanut rahallista tukea, kaksi kertaa hän lainasi 15 markkaa, jotka piti maksaa takaisin.

Hän ei ole ikinä auttanut millään tavoin, ei muutoissa, ei lastenhoidossa, ei rahallisesti, ei mitenkään.

Kun 15vuotta sitten paloin loppuun hän soitti 5 tai 6 kertaa sen kesän aikana ja sanoi: Etkö sinä ymmärrä miten paljon olen sinuakin nyt tässä asiassa tukenut? Täällä olen miettinyt sinua kaikki nämä viikot niin paljon, että olen menettänyt yöuneni.

Olen miettinyt asiaasi niin paljon, että sinun pitäisi jo toipua!!

No niin.. eläkkeelle jäätyään äitini velkaantui ja päätyi ulosottoon. On nyt vuosien ajan pyytänyt minulta rahaa. Olen antanut rahaa, vienyt ruokaa ja muita hyödykkeitä hänelle.

Tosin ei mitään arvoa anna näille, kun rahasummat ovat niin pieniä, ruoka ollut vääränlaista ja viemäni dermosil tuotteet ovat huonoja.

Vierailija
4/4 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty käsittelemään asiaa?

Ei ollut mikään kovin dramaattinen ongelma. Töissä vaan vaikeaa. En tosin ehtinyt kertoa kuin alun, kunnes parvekekukat olivat tärkeämmät. Useimmiten on "lohduttanut" toteamalla, että ei kaikesta kannata välittää..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi