Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloyhtiön hallituksessa eivät märkäkorvat pärjää.

Vierailija
07.05.2022 |

Kestätkö sen, kun 70-luvulta asti hallituksessa istunut vanhan kaartin edustaja pistää sinut ensimmäistä kertaa lujille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi tuollaisia miettiä, kun talot on rakennettu 2014 eikä kukaan hallituslaisista taida olla ollut ihan alusta asti mukana. Lisäksi sekä isännöitsijä että hallituksen pj on huipputyyppejä ja hyvin aikaansaavia, jotka pyörittäisivät taloyhtiön asioita ihan hyvin kahdestaankin, jos yhtiöjärjestys sen sallisi :) Hommaan olen saanut myös koulutusta sekä isännöintifirman tarjoamana että työväenopistolta. Hyvin tässä pärjätään ja tarkoitus jatkaa hallituksessa.

Vierailija
2/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tosiasia on että hallituksetkin pakostakin vaihtuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Kyllä minä ja naapurin isäntä laitettiin ainakin boomerit hallituksessa niin ahtaalle että alkoivat ensin kiukutella ja sitten erosivat yksi toisensa jälkeen. Vieläkin katkerina inisevät mutta minkäs voivat kun henkiset lahjat on jääneet sinne 70-luvulle.

Vierailija
4/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjääks mä. Mua on seurattu runsain joukoin ulkomailla asti. Hei vähän kovempaa kun istua jossain kämysessä taloyhtiön kokouksessa.

Vierailija
5/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kodin ty.hallitus koostui eläkeläisäijistä. Tuli putkiremontin aika. Ehdotin urakoitsijaksi erästä ISO sertifioitua firmaa. Gubbeille se ei kelvannut, sillä hinta-arvio oli vähän kalliimpi ja sertifikaatilla voi pyyhkiä peräpäätä. He valitsivat halvimman firman. Otin siitä selvää ja varoitin, että yritys on veloissa ja omistajan nimissä löytyy saman nimen muunnoksella kolme nurin mennyttä yhtiötä. Sen he silti valitsivat.

Me ollaan muutettu kyseisestä talosta jo aikaa sitten pois, mutta entinen naapuri kertoilee silloin tällöin kuulumisia. Putkirempan aloitus siirtyi usealla kuukaudella, itse remontti kesti paljon pidempään kuin mitä oli suunniteltu. Lisäkuluja ilmaantui, etelä ja itä naapurista saapuneet remppamiehet eivät ymmärtäneet mm. laatoitusohjeita.. ja loppusilauksena puolivuotistarkastus, sekä korjaukset jäivät tekemättä sillä firma meni nurin. Ex-omistaja päätyi oikeuteen tämänkin ty:n kanssa. Olisivatpa kuunnelleet märkäkorvaa, mutta ei.