Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei ole niin rasittava henkilö kuin jehova-uskovainen sukulainen!

Vierailija
07.05.2022 |

Onko muilla vastaavia kokemuksia????

Ensin puhutaan ihan normia settiä, mutta sitten yhtäkkiä taasen aletaan jonkun asian puitteissa ehdottelemaan raamatun lukua jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pari kertaa koettu. Surun hetkellä ja toisen kerran, kun oli muita ongelmia niin tämä iski. Olen etäännyttänyt välit sen jälkeen.

Vierailija
2/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös päätynyt ratkaisuun, että alan välttelemään kyseistä jehovalaista etäisempää sukulaista.  En vaan jaksa hänen ainaista vouhottamista milloin minkäkin asian yhteydessä uskontoonsa liittyvää raamatullista agendaansa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät yhteyttä? Hirveää porukkaa.

Vierailija
4/8 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi pidän yhteyttä sukulaiseeni?  En sinänsä itse haluaisikaan pitää yhteyttä ko. sukulaiseen juurikin hänen harjoittamansa uskontonsa takia, mutta hän pitää minuun yhteyttä.  Ymmärrätkö, että on epäkohteliasta käytöstä alkaa missaamaankaan tuota henkilöä, joka on kuitenkin sukulainen.    Olen monta kertaa jo sanonut hänelle, etten halua puhua hänen kanssaan mistään hänen ko. uskoonsa liittyvistä, sillä en itse ole mikään lahkouskovainen.  Ilmeisesti hän ei vaan ymmärrä sitä asiaa minun puoleltani katsottuna, että en kertakaikkiaan vaan halua pohtia uskontoasioita hänen kanssaan, koska itse en ole jehova, enkä siihen uskonlahkoon. koskaan aiokkaan liittyä.

Kuulun evl.srk:aan, ja en näe mitään aihetta vaihtaa srk:aa, johon kuulun.

Vierailija
5/8 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovantodistaja-uskovaisella ei näytä ymmärrys ja äly riittävän, jos ja kun hänelle on jo monta kertaa sanonut, ettei ole kiinnostunut keskustella jehovuutensa pohjalta raamattuun ja uskontoon liittyvistä asioista.

Miten jehovat voivatkin olla niin piinaavan viheliäisiä ihmisiä kanssaihmisiään kohtaan, etteivät tajua, kun heille sanoo, ettei ole kiinnostunut heidän kannattamastaan uskonnostaan, niin se kanssa tarkoittaa SITÄ!

Kaiken lisäksi kuuluvat pedofiilien suojelijoiksi. Panttaavat tietoja rikollisista srk:issaan maailmanlaajuisesti ja eivät anna omia kuulustelupöytäkirjoja poliisin tutkimuksiin ja sitä myötä tuomioistuinten oikeudenkäynteihin kyseisissä rikoksissa.

Todellakin oksettavaa porukkaa; yäk.

Vierailija
6/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
7/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syyttämään jumalanpilkasta ja sinun uskontosi rienaamisesta tuputuksellaan

Vierailija
8/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovantodistajat ovat aivan pakkoneuroottisesti käyttäytyviä uskonsa suhteen. Julistuspakko on aivan älytöntä jehovauskovaisilla. Kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kuin ei-jehovat, ja pääsevänsä paratiisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi