Mistä löytäisi miehen, joka haluaa kunnolla seurustella?
Täytän kohta 28 ja tuntuu että en ole kokenut kunnon parisuhdetta, en käy baareissa koko ajan vaan tykkään oleskella kotona. En ole tyrkyttäjä tyyppiä. Pidän miehistä joihin voi luottaa. Mistään ei taida löytyä miestä joka pitäisi lapsista ja olisi kotona.
Kommentit (78)
Olen huomannut että baarissa viihtyvät miehet ovat sitoutumiskammoisia, he ovat vain sen yhden asian perään.
Olen kotoisin Pohjanmaalta. 💪
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi opetella puhumaan miesten kieltä. Tämä kysymys pitäisi muotoilla muotoon: Mistä löytäisi miehen joka haluaisi kunnolla panna? Sen jälkeen tälläkin palstalla nousisi sata kättä heti.
Ei nyt kuitenkaan kannata ruveta huijaamaan. Tuossahan olettaa, että nainenkin haluaisi kunnolla panna.
Päämäärä pyhittää keinot.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että baarissa viihtyvät miehet ovat sitoutumiskammoisia, he ovat vain sen yhden asian perään.
Olen kotoisin Pohjanmaalta. 💪Ap
Kokeile vaikka Happy Pancake- sivustoa.
Hakuehtoihin vakava parisuhteen etsintä.
Tietysti sitten harrastustoiminta, jossa tapaa ihmisiä.
Tutustu miehiin ensin ystävinä, ei kannata tyytyä mihinkään tunnevammaisiin, sitoutumiskammoisiin katellaan-seksisäätäjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä haluat tietää? mulla on mm. oma ganjafarmi ja takaportti habbohotellin backendissä. M29
En oikein syty huume puheista 😅
Ap
Miksei muka huumebaroni kelpaa? Oon samalla myöskin Suomen pelätyin HabboHotel-puhaltaja ja kräkkeri. Minä en ainakaan tykkää tuollaisista tylsänaisista. Tykkäisin jos nainen vähän pomottelisi esim. aina lenkille lähtiessään tunkisi lenkkitossunsa aggressiivisesti haarojeni väliin (potkaisten lähes kassejani) ja tuijottaisi sitten minua tuimasti odottaen, että sidon hänen kengännauhansa.
Olen luonnostaan tylsä, mutta viihdyn paremmin tylsänä 😇
Ap
minä haluaisin kunnolla naiskennella? käykö?
"Pidän miehistä joihin voi luottaa."
Pidät miehistä joihin voi luottaa, vai toivoisit pitäväsi?
Aika moni nainen väittää noin, mutta tositilanteessa ihan toisenlaiset miehet vetoavat.
Vierailija kirjoitti:
"Pidän miehistä joihin voi luottaa."
Pidät miehistä joihin voi luottaa, vai toivoisit pitäväsi?Aika moni nainen väittää noin, mutta tositilanteessa ihan toisenlaiset miehet vetoavat.
Ei enää jännä miehiä, niistä on huonoja kokemuksia. Hermot on mennyt ja itkut itketty.
Ap
Uskomaton provo.
10/10 moni lankesi.
Vierailija kirjoitti:
Uskomaton provo.
10/10 moni lankesi.
Ei ole provo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Conrad Hubert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut kehittää itseäsi jotta kelpaisit hyvälle miehelle?
Naisilla ei ole tarvetta kehittää itseään. Miehiä kyllä löytyy muutenkin ihan liikaa. Nainen on myös se joka valitsee eli kehittämistarve kuuluu vain miehille.
no ilmeisesti on, koska ap ei haluamaansa miestä löydä.
Näinpä, hyvät miehet menee hyville naisille. Naiset vain kaikki luulee olevansa Gaussin kellokäyrällä siellä oikeassa laidassa.
Sanotko siis että hyviä miehiä ja hyviä naisia on tasan yhtä pajon?
Se joka jää ilman riittävän hyvää kehittää itseään. Nyt siellä ulísee nainen
Eikä se "hyvä" ole tasaluku, jos sulla on haussa "ysin mies" ja nainen joka on 8.7 saa sen, sun on turha vinkua seiskan tyttönä asiaa.
Voit olla hyvä sille vitosen miehelle, mutta et tuolle ysin könsikkäälle.
Ulisee? En nyt puhu tässä itsestäni vaan yleisellä tasolla asiasta.
Ulísette koska ette saisi miestä vaikka miehen henki olisi siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Conrad Hubert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole tarvetta kehittää itseään. Miehiä kyllä löytyy muutenkin ihan liikaa. Nainen on myös se joka valitsee eli kehittämistarve kuuluu vain miehille.
Näinpä, hyvät miehet menee hyville naisille. Naiset vain kaikki luulee olevansa Gaussin kellokäyrällä siellä oikeassa laidassa.
Ei se sitä sanonu.
Ei suoraan mutta noin voisi tulkita.
Niin, no niinhän sinä juuri teitkin. Hän kuitenkin puhui laadusta, ei määrästä.
Hän sanoi että hyvät miehet menevät hyville naisille. Jos et saa hyvää miestä suhteeseen, kuvittelet olevasi hyvä nainen mutta et ole.
Jos tuhannesta miehestä 10 on todella hyviä niin niille kymmenelle löytyy 10 todella hyvää naista.
Se ettet ole niiden kymmenen joukossa ei ole miesten syytä.
Varmasti, mutta todella hyviä voi jäädä myös ulkopuolelle, eikä heille ole tarjolla mitään. Tämä oli pointtini. Väittäisin että sinkuissa on hyviä miehiä huomattavasti vähemmän kuin hyviä naisia. Ei niin, että näitä on tasan saman verran, kuten sinä ilmeisesti ajattelet.
Niinhän sä väität, koska olet nainen joka on tottunut olemaan jalustalla palvottavana, ja sinusta ysin kasin mies on sinua huonompi vaikka olet seiska, ja koska itse haet 9.5 ukkoa.
"Todella hyvä" naisten ja omasta mielestään ei nyt riittänyt, ei ollut tarpeeksi hyvä kelvatakseen miehille. Ei siis ollut "todella hyvä"
Kehitä itseäsi äläkä ulíse.
Vierailija kirjoitti:
Voi kotona viihtyviä, lapsista pitäviä miehiä on paljon, täälläkin yksi.
Joo, mut kun sun pitäisi olla naisten palvoma alfa, joka sitten rauhoittuisi kanssani ja muuttuisi kotihiireksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsella hieman vanhempia miehiä, joilla on jo nuoruuden hurjastelut hurjasteltu.
Usein taas vanhemmat miehet, joilla ei ole avioliittoa tai vakavia suhteita takana, ovat sitoutumiskammoisia ja jotenkin ongelmaisia. Kyllä mielummin kannattaa omanikäisiä katsella.
Eipä tuo mikään ihme ole, ne on kuitenkin joutuneet elämään naisen kanssa joten ongelmat ovat taattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kotona viihtyviä, lapsista pitäviä miehiä on paljon, täälläkin yksi.
Joo, mut kun sun pitäisi olla naisten palvoma alfa, joka sitten rauhoittuisi kanssani ja muuttuisi kotihiireksi.
Sori tytsi, sä kelpaat vain panoks, aivan kuten siskosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt etsitään sitä aisurilompakkoa, lapset tehtiin jännän kanssa. Ehei, olet yh:na yksin lopun elämääsi. Pussit voisin tulla tyhjentään, nieletkö?
Miksi joku nainen etsisi nykyaikana lompakkoa? 😄 Moni yh haluaa pitää lapset erillään seurusteluistaan, just tuollaisten sekopäämiehien varalta.
Ei persaukinenkaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Conrad Hubert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa yhtä paljon ja miten määritellään hyvä mies ja hyvä nainen? Mediaanit pariutukoot keskenään, samoin paras kolmannes ja huonoin kolmannes. Siihen on tyytyminen.
Ulisee? En nyt puhu tässä itsestäni vaan yleisellä tasolla asiasta.