Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivästä ja vierailusta

Vierailija
07.05.2022 |

Onko muita, jotka eivät ole koskaan käyneet äitinsä luona äitienpäivänä sen jälkeen, kun muuttivat kotoa pois? Itse muutin lukion jälkeen noin 600 km:n päähän, eikä koskaan tullut mieleenkään lähteä äitienpäivänä matkustamaan lapsuudenkotiin ja lähes saman tien takaisin. Enkä usko, että äitini sitä koskaan edes odotti, kyllähän hänkin tajusi, ettei ole mitään järkeä matkustaa tavallisena viikonloppuna.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni äiti kuitenkin odottaa tulevaksi, on saattanut tottua siihen oman äitinsä ja isoäitiensä kanssa. Äiti saattaa myös pitää siitä, että kaikki lapset perheineen ovat kerrankin paikalla, vaikka vain päivän. Pojan äiti taas saattaa surullisena huomata, että pojan perhe menee aina vain vaimon äidin luo, myös jouluna. Kaikki äidit eivät toisaalta edes tajua, että se omakin tytär tai miniä on myös äiti ja haluaisi edes joskus viettää juhlapäivän kotonaan.

Mitä jos tänä vuonna kutsuisitkin äitisi sinun luoksesi, vaikka oikein passattavaksi, äitienpäivät kun tuppaavat olemaan äideille usein hyvin työntäyteisiä päiviä vieraineen.

Vierailija
2/3 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi. En käy, en soita, enkö siis käy muulloinkaan tai soita muulloinkaan. Väkivaltainen narsistiäiti joka kaikin tavoin on koko ikäni yrittänyt tuhota, alistaa ja talloa minua.

Kaikilla ei ole hyvää äitiä. Äitienpäivänä oma äiti lähinnä v*tuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni äiti kuitenkin odottaa tulevaksi, on saattanut tottua siihen oman äitinsä ja isoäitiensä kanssa. Äiti saattaa myös pitää siitä, että kaikki lapset perheineen ovat kerrankin paikalla, vaikka vain päivän. Pojan äiti taas saattaa surullisena huomata, että pojan perhe menee aina vain vaimon äidin luo, myös jouluna. Kaikki äidit eivät toisaalta edes tajua, että se omakin tytär tai miniä on myös äiti ja haluaisi edes joskus viettää juhlapäivän kotonaan.

Mitä jos tänä vuonna kutsuisitkin äitisi sinun luoksesi, vaikka oikein passattavaksi, äitienpäivät kun tuppaavat olemaan äideille usein hyvin työntäyteisiä päiviä vieraineen.

Minun avioliittoni aikana, ei ollut olemassa muita äitejä, kun mieheni. Anoppi siis ei vaatinut kyläilyä, mutta mieheni ei ottanut kuuleviin korviinsakaan sitä vaihtoehtoa, että kävisimme edes joskus äitien/isänpäivänä minun vanhempieni luona. Eikä kyllä muinakaan juhlapyhinä. On nykyään ex. Ei pelkästään tämän asian takia, mutta yksi syy kyllä.