Tuntuu pahalta lasten puolesta kun vanhempi kertoo kärsivänsä lapsettomuudesta (uudessa liitossaan)!
Ymmärrän että heille pariskuntana asia on varmastikin kipeä, mutta tuntuu kyllä lasten puolesta jotenkin tosi kurjalta ja tavallaan unohdetulta, että vanhempi uuden kumppaninsa kanssa toitottaa somessa lapsettomuuttaan. Kun kuitenkin hänellä ON lapsia.
Kommentit (8)
Jaa. Olen kertonut ainoalle lapselleni ( teini) että minulla on ajoittain surua, koska olisin toivonut enemmän lapsia. Hän ymmärtää, että suruni ei ole merkki rakkauden puutteesta häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Olen kertonut ainoalle lapselleni ( teini) että minulla on ajoittain surua, koska olisin toivonut enemmän lapsia. Hän ymmärtää, että suruni ei ole merkki rakkauden puutteesta häntä kohtaan.
Tämä ei ehkä ole sama tilanne kuin se että somessa valitetaan uuden siipan kanssa lapsettomuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Eri tilanne
Mitä h*lvettiä, ei taida kulkea ihan sata lasissa tuollaiset
Välillä on hauskaa kun tällaisiin älynväläyspäivityksiin tulee joku julkaisun tekijän random facekaveri kuittailemaan (ja ihan aiheesta) että eikös sinulla Jaakko kuitenkin ole kolme lasta mutta tsempit nyt kuitenkin.
Lasten puolesta tuntuu vaan jotenkin tosi pahalta kun noissa noiden "lapsettomuuspäivityksissä" ei edes mainita heitä. Muutoin kyllä tosiaan ymmärrän asian olevan pariskunnalle kurja, enkä ala ketään haukkumaan. -ap
Onhan se tosiaan aika outoa jos ajattelee. Niiden olemassa olevien lasten kannalta siis.