Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kukaan muu koskaan ollut lentokoneessa lennolla jossa alle kymmenen ihmistä?

Vierailija
07.05.2022 |

Me oltiin ja hyvät oli tarjoilut. Oli tsekkien lento Kyprokselle. Join koko matkan alkoholia ja humalaan tulin. Mutta ostin myös kosmetiikkaa koneesta.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut potpuri koneessa yksi n

bot

Vierailija
22/39 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jollain Kokkola-Pietarsaari lennolla.

Eipä tullut ostoskärryjä siinä ATRssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SASn isolla koneella yksin Klaipedasta Tukholmaan. Avasivat jopa Kkaipedassa taxfree myymälät pelkästään minulle. 

Vierailija
24/39 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini saa ottaa Finnairilta milloin vain isoimman koneen ja lähteä lentelemään. Kerran lennettiin kahdestaan Roomaan ja takas. Olin apukuski ja sain vääntää paria nappulaa.

Ai miten niin?

VR:lläkin kuljettajat saa ottaa junan ja käydä missä huvittaa, toki sellaisessa paikassa minne menee kiskot.

Saako resiinaa käyttää koska vaan?

Vierailija
25/39 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Mukavaa kun oli tilaa kerrankin.

Vierailija
26/39 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkolasta Pietarsaareen? Mitä järkeä tuommoisessa reitissä?

Vierailija
27/39 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan aikana juu. Sai valita istuinrivin, jonka halusi itselleen. Se oli hienoa.

Vierailija
28/39 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iso kone Suomen lennolla paikkaa sano mistä lento lähti,oli ystävällisiä ihmisiä siellä lentoasemalla,kävivät juttelemassa ja sanomassa aina mitä menossa,lento hkii Vantaalle tultiin.Kahvi kerma pakk.se pieni mikä siihen piti laittaa oli kauheeta..vatsaa alkoi velloa.Maku kauhea.Lentoemäntä ja mies puoleinen vaunuilija.Ihmettelin vanha nainen ei mikään kaunis niin kuin emännistä sanotaan.Vähän oliko peräti hieman tukeva emo.Ei lihava mutta tasaisen tukeva.Asu saattoi tehdä sen..

Vierailija
29/39 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetäänkö täällä lentoja?

Vierailija
30/39 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokkolasta Pietarsaareen? Mitä järkeä tuommoisessa reitissä?

Hki-Kokkola-Pietarsaari

Vierailija
31/39 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Skotlannin saarien välinen lento oli pienellä koneella, en ole varma oliko alle vai yli 10 henkilöä mutta ei missään tapauksessa edes 20:ta- En vetänyt känniä enkä ostanut mitään, eikä kyllä ollut tarjollakaan sen paremmin juomatarjoilua kuin myytävää.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyydissä oli tosiaan se kymmenkunta matkustajaa. Minä ja mieheni ainoat turistit. Mukana oli periskotlantilaiseen tapaan lammastilallinen tai kaksi. Mitään tarjoiluja tai ostosmahdollisuuksia ei ollut. 

Loman lopussa lennettiin Islayn saarelta vielä Glasgowiin. British Airways lensi ja sillä kotimaan lennolla ei ollut myöskään kuin ehkä 15 matkustajaa. Ei silläkään lennolla mitään tarjoiltu tai shoppailtu. Muut matkustajat olivat paikallisia työmatkalla. 

Vierailija
32/39 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Aikaa varmaan 15-V kun oli lentoyhtiö Flying Wings/Finnwings tms. Siis yritti tulla Finskin kilwpailijaksi. Meitä oli 7 ihmistä hemmetin isossa koneessa.

Työmatkalle Vaasaan lensin ja siellä ollessani 3 yötä firma meni konkkaan. Menomatka oli maksanut 29e ja paluu sitten yli 300e, työnantajan piikkiin.

Vierailija
33/39 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut. Aikaa varmaan 15-V kun oli lentoyhtiö Flying Wings/Finnwings tms. Siis yritti tulla Finskin kilwpailijaksi. Meitä oli 7 ihmistä hemmetin isossa koneessa.

Työmatkalle Vaasaan lensin ja siellä ollessani 3 yötä firma meni konkkaan. Menomatka oli maksanut 29e ja paluu sitten yli 300e, työnantajan piikkiin.

Tämä firma oli https://fi.wikipedia.org/wiki/Flying_Finn

Vierailija
34/39 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienkoneessa Malediiveilla. 

Kerran olen ollut liki tyhjässä kympissä bangkokista helsinkiin. Kone hajosi nousussa. Suurin osa väestä lensi muita reittejä pitkin takas suomeen, mutta me odotimme 3-4 päivä- koneen korjausta. Ihanaa oli nukkua pitkällään siinä keskikohdassa.

Vierailija
35/39 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. DC-9 Helsingistä Kuusamoon 1998. Meitä oli kolme.

Vierailija
36/39 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli kerran kaksi kotimaan lennolla pienehkössä koneessa. Lentoemäntä tuli pyytämään että istutaan eri puolella konetta, kun kahden nuoren (yhteensä kai painettiin jotain 120 kiloa tavararoidemme kanssa) aihetuti lentäjälle harmia kun kon eoli vähän kallellaan.

Vierailija
37/39 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kerran noin 10 v sitten lensin Kokkolaan vuorolla jossa oli 5-6 matkustajaa.. Muta yks heistä oli Paavo Väyrynen  !! 

Vierailija
38/39 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, parikin kertaa. Molemmat arki-iltana/yönä Norran ATR:lllä Helsingistä maakuntakentälle. 

Vierailija
39/39 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mutta eräs kaveri oli. Hän lähti maaliskuussa 2020 jo aiemmin varatulle ulkomaan matkalle juuri silloin kun koronasulut alkoivat.