Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan muu koskaan ollut lentokoneessa lennolla jossa alle kymmenen ihmistä?

Vierailija
07.05.2022 |

Me oltiin ja hyvät oli tarjoilut. Oli tsekkien lento Kyprokselle. Join koko matkan alkoholia ja humalaan tulin. Mutta ostin myös kosmetiikkaa koneesta.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt Brysseliin 5 matkustajaa kyydissä

En vetänyt känniä päähän enkä ostanut mitään.

Vierailija
2/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat olen ollut lentokoneessa ainoa matkustaja. Ensi viikolla lennetään taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta. Oma lentokone jolla voi lentää ihan minne vaan, milloin haluan, vaikka päivittäin pariisiin ja milanoon, ostamaan luksusta 😍ja on siis ihan lentäjä, itselläni ei ole lentolupakirjaa.

Vierailija
4/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Skotlannin saarien välinen lento oli pienellä koneella, en ole varma oliko alle vai yli 10 henkilöä mutta ei missään tapauksessa edes 20:ta- En vetänyt känniä enkä ostanut mitään, eikä kyllä ollut tarjollakaan sen paremmin juomatarjoilua kuin myytävää.

Vierailija
5/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Skotlannin saarien välinen lento oli pienellä koneella, en ole varma oliko alle vai yli 10 henkilöä mutta ei missään tapauksessa edes 20:ta- En vetänyt känniä enkä ostanut mitään, eikä kyllä ollut tarjollakaan sen paremmin juomatarjoilua kuin myytävää.

Sama! Glasgow'sta eräälle saarelle matkustajia oli seitsemän ja lentoemäntä tarjoili teetä ja keksejä.

Vierailija
6/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olin kaverin kyydissä pikkukoneella.

Vierailija
7/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Bonnista Helsinkiin, SAS. Meitä oli kaksi ihmistä lentokoneessa, oli juhannusaatto.

Vierailija
8/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koneessa yksinkin. 

Vierailija
9/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kotimaan reiteillä on usein hiljaista.

Vierailija
10/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti -Helsinki sinä vuonna kun tulivuori purkautui. Iso kone ja lähes tyhjä.

Vierailija
11/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus ainoa matkustaja kakkosen ratikassa, melkein sama asia.

Vierailija
12/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini saa ottaa Finnairilta milloin vain isoimman koneen ja lähteä lentelemään. Kerran lennettiin kahdestaan Roomaan ja takas. Olin apukuski ja sain vääntää paria nappulaa.

Vierailija
13/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Todella epämukavaa. Inha kone, heilui kovin.

Ei tosin koneessa ollut paikkoja yli kymmenellekään.

Malediivien pääsaarelta pikkusaarelle.

Vierailija
14/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perushoitaja potilaskuljetuksessa. Lääkäri neuvoi painelemaan ambua eli hapetusta. Meilahden sairaalasta ambulanssilla kentälle, koneessa koko matkan ambutin. Mennessä yhteensä viisi, paluumatkalla neljä.

Vierailija
15/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsena 1980-luvun lopulla DC-9 koneessa matkustajana kun koko koneessa ei ollut kuin isäni ja minä. Ihan Suomessa ja Finnairin lennolla. Saatiin ilmaiseksi valita yhdet herkut siltä listalta jolla normaalisti kaikki maksaa hirveästi, muistaakseni otin jonkin suklaavanukkaan vai oliko se mousse. Ja silloin lapset saivat vielä lentoemännän kanssa käydä ohjaamossa kesken lennon, niin kun ei ollut muita matkustajia ja hyvä keli, lentäjät ehtivät vastailla muutamaan kysymykseenkin. Oli niin eksoottisen upea kokemus että muistan elävästi vielä nytkin!

Vierailija
16/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tuttu kertoi aikoinaan menneensä aina pienemmällä koneella ruotsin ja suomen väliä matkustajana (joku halpalentoyhtiö). Joskus kone kuulemma heittelehti ja tärisi aika rajusti. Ei tekisi mieli mennä kyytiin, vaikka isommatkin koneet liikkuvat turbulenssissa alas ja ylös, sivulle. :)

Vierailija
17/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini saa ottaa Finnairilta milloin vain isoimman koneen ja lähteä lentelemään. Kerran lennettiin kahdestaan Roomaan ja takas. Olin apukuski ja sain vääntää paria nappulaa.

Ai miten niin?

Vierailija
18/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lennolla Varsovasta Riikaan. Koneeseen tuli jotain vikaa ja se teki hätälaskun Vilnaan. Kaikki meni hyvin. Olin työmatkalla, minun piti vaihtaa Riiassa konetta Tallinnaan. Pääsinkin sitten pari tuntia odoteltuani Vilnasta suoraan Tallinnaan, jossa olin perillä jopa alkuperäistä aikataulua edellä.

Kun kapteeni kuuluttaa : We have a technical problem, please fasten your seatbelts! kaikki kyllä heräävät! N. kymmenen minuuttia meni kuulutuksesta laskeutumiseen. Meitä oli koneessa 7-10 + miehistö.

Vierailija
19/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin?

VR:lläkin kuljettajat saa ottaa junan ja käydä missä huvittaa, toki sellaisessa paikassa minne menee kiskot.

Vierailija
20/39 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan pienkoneessa minä+ lentäjä. Sit lentäjä+ me kaksi matkustajaa ja koira. Se oli hieman eksoottista, vesitasoon kun yritti saada 50+kg koiraa kyytiin ja vielä pois sieltä... No, menihän se. Noilla lennoilla ei ollut tarjoilua.

Helsinki-Kuopio ihan reittilento potkurikoneella, matkustajia oli muistaakseni 7. Saatiin sämpylä ja mehua/kahvia (aamupala). Illalla takaisin tullessa oli varmaan 10 matkustajaa, eikä tainnyt olla tarjoilua.

En muistanutkaan, että olen noin paljon lentänyt Suomen sisälläkin.