Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista äitienpäivää toivot huomiselle?

Vierailija
07.05.2022 |

Minä toivon, että saisin nukkua kunnolla. Toivon jotain ihanaa lahjaa mieheltä ja lapsilta. Toivon herkullista aamiaista ja perheen valmistamaa ateriaa. Toivon, että paistaisi aurinko.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin laukun, kortin ja seksiä.

Vierailija
2/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukun? Aika pinnallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että saan otettua itseäni niskasta kiinni ja siivottua kunnolla. Ei mitään pintalaapaisua.

Ostin itselleni kreikkalaisia mansikoita, niitä aion nauttia siivouksen jälkeen.

En ole äiti eikä minulla ole äitiä eikä isoäitiä eikä minkäänlaista äitihahmoa joten samanlainen sunnuntai kuin kaikki muutkin sunnuntait.

Aion myös katsella netistä uutuuskirjoja ja tilata mielenkiintoisimpia. Olen lukutoukka.

Arkipäivisin ei tule nettiä selattua, työkseni kun sitä tuijotan ihan tarpeeksi.

Vierailija
4/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari ylimääräistä vyötärölaukkua. En kyllä aio antaa niitä koska käytän itse lenkillä, enkä kuitenkaan saisi seksiä.

Teen illalliseksi poronkäristystä, ostin sitä varten juuri hyvää tummaa olutta.

Vierailija
5/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten joutuisi laittamaan ruokaa ja siivoamaan. Aurinko paistaisi ja saisin rauhassa metsäretkeillä.

Ja että teini siivoisi huoneensa ja lukisi kokeisiin ilman sanomista.

Vierailija
6/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään toivomuksia. Pääasia, että äiti on kunnossa, kun menen hänen luokseen. Äiti meinasi ryypätä itsensä hengiltä kolme vuotta sitten. Selvisi kuin ihmeen kaupalla ja on ollut siitä lähin raittiina. Enempää en voisi toivoa.

Vierailija
7/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan, siivoon ja pesen pyykkiä.  Ukko kullalle pitää viedä kahvia ja kakkua sänkyyn.

Kuka sitä äitiä viitsii muistaa.

Vierailija
8/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että esikoinen tulisi käymään. Tänään käytiin teinien kanssa shoppailemassa ja haettiin pizzat. Huomenna käydään varmaan syömässä jossain. Esikoinen asuu omillaan. Saa nähdä ehtiikö käymään.

Vierailija
9/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies edes kerran muistaisi minua, vaikken ole hänen äitinsä.

Vierailija
10/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin ryypätä rauhassa.

Vierailija
11/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kakun ja ruoan ja lahjat ja sen, ettei tartte siivota.

Vierailija
12/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että paistaisi aurinko, pääsisin koirien kanssa lenkille.

Mies aloitti toissapäivänä taas mykkkoulun, ihan varmaan vain sen vuoksi etten hössötäisi = kutsuisi lasta kahville.

Vierailija
13/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa mukavan touhukasta päivää ilman suurempaa kiukkuilua keneltäkään. Aurinkoa, ulkoilua, yhdessäoloa. Mies sairaana, toivottavasti ei lasten kanssa sairastuta niin käydään mummon luona myös.

Vierailija
14/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puol sukua tulossa kylään, toivon ettei menis ihan tappeluksi.

Vierailija
15/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää jatkuu kylmänä mutta voisin ainakin siivota loppuun kasvihuoneen. Pienellä sunnuntaiajelulla voisi käydä lenkkeilemässä vähän eri maastoissa vaihtelun vuoksi ja ostaa samalla kiinalaista tai nepalilaista ruokaa. Olisi mukava ehtiä myös löhötä sohvannurkassa dekkarin kanssa, mutta huomenna illalla on pakko lukea maanantain kokouspaperit.

Aikuinen lapsi varmaan soittaa onnittelupuhelun.

Vierailija
16/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että ei tarvitsisi tehdä ruokaa. Ja, että saisin nukkua vaikka kahdeksaan. Viimeiset kaksi vuotta olen kirjaimellisesti joka aamu herännyt ennen kuutta. Nyt on varmasti uni se suuri toive.

Vierailija
17/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tänään aikuiselta  lapseltani, lähteekö huomenna minun kanssa syömään. Olisin tietysti tarjonnut. Ei halunnut. Kysyin tuleeko käymään huomenna kahvilla. Sanoi että ei tule.

Kyllähän minä sen tiesin, mutta kysyinpähän kumminkin. Äitiydessäni ei ole mitään juhlimista enkä ole hänelle sillä tavalla tärkeä.

Soitan aamulla omalle äidilleni, laitoin postissa lahjan ja kortin menemään. Asuu niin kaukana, että en lähde käymään, kun aika vasta käväisin. Pitää ensi kerralla viedä äitienpäiväkukka vähän viiveellä. Äitini on muistisairas, mutta ilahtuu aina tosi paljon kukista. Varsinkin leikkokukista, koska ne ovat hänelle harvinaista ja vähän ylellisyyttäkin. Vanhan kansan ihmiset pitävät leikkokukkia tuhlauksena, vaikka niihin heillä olisi varaakin

Vierailija
18/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin pieni huomioiminen, vaikkapa hali mieheltä ja teineiltä, olisi mukava, mutta en todellakaan kaipaa mitään ylenpalttista hössötystä.

Vierailija
19/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että nämä koronaoireet vähän helpottaa ja makuaisti palautuisi sen verran, että maistan lakka-kinuskikakun joka odottaa huomista jääkaapissa.

Lapsi askarteli tänään kortin. Saan kuulemma nähdä sitten huomenna millainen on.

Vierailija
20/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että saan lapsilta kortit ja ehkä jonkin itse tehdyn lahjan. Mieheltä en odota mitään. En ole hänen äitinsä. Vinkkasin kuitenkin kesäteatterilipuista, jotka ostetaan muutenkin, ehkä otti onkeensa.

Mummille mennään kahville sisarusten perheiden kanssa. Siellä kakkukahvit.

Ikkunoiden pesu on seuraavana tehtävälistalla niin aloittelen varmaan sitä. Normaalia kotiruokaa kokkaillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan