Mitä tekisit jos olisit laihdutuskuurilla ja saisit lahjaksi herkkukorin?
Kommentit (11)
Lahjoittaisin sen jollekin, joka syö kyseisiä tuotteita. Mulle ne ei maistu, vaikken lahiksella oliskaan.
Syön vain tummaa suklaata mutta en juuri karkkeja. Lahjoittaisin edelleen.
Kiittäisin lahjasta ja säästäisin vierasvaraksi tai antaisin edelleen.
Säästäminen ei kaikilta laihduttajilta onnistu, esim minulta ekan laihdutusyrityksen aikana.
Säästäisin ne sillä kyllähän ne säilyvät. Tuskin siinä niin paljon olisi mikä ei kuluisi silloin tällöin herkuttelu hetkillä.
En ole enää laihdutuskuureilla kun niistä ei ole mitään hyötyä muuta kuin haittaa vain painon jojoillessa edes sun takaisin ja aina kuurin loputtua tuli kaikki kilot takaisin.
Söisin korin ja säästäisin karkit myöhempää varten.
Mulle just kävi noin, että sain karkkia tuliaisiksi ja laitoin ne säästöön. Ajattelin, että annan ne pikkulapsille kun niitä on tulossa pian kylään, mutta illalla olinkin jo itse karkkipussin kimpussa. Aloitan laihdutuskuurin sitten taas ens viikolla.
Maistaisin pieniä määriä ja antaisin loput eteenpäin. Näinhän se pitäisi mennä aina, niin lihomistakaan ei pääsisi tapahtumaan.
En kuureile, mutta kiittäisin ja heittäisin vieraan lähdettyä menemään ellei ole lemppariani.
Silloin kun syön herkkuja, haluan valita ne itse ja sellaisia jotka oikeasti ovat mielestäni hyviä. Tästä syystä jätän usein työpaikan tms kahvitarjoilut ottamatta, ovat ihan fine, mutta eivät mielestäni niitä parhaita.
Lapset ja mies saisivat huolehtia sisällön hävittämisestä. Jos siellä ois jotain tositosi hyvää, niin sen jemmaisin itselleni ja nauttisin sitten harvakseltaan.
söisim