Miksi eräs mukavaksi luulemani opettaja yrittää kaikkensa savustaakseen minut ulos?
Olen aikuinen ihminen ja tämä kyseinen opettaja kuvittelee voivansa määrillä minua, kuten esimerkiksi sitä missä aikataulussa opintoni etenevät. "En saisi" pitää taukoa, muun muassa.
Olen koko tämän ajan pitänyt häntä mukavana tyyppinä, mutta tämä törkeä savustaminen on alkanut suututtamaan ihan kunnolla. Olen jo vienyt asian eteenpäin ja tulen vaatimaan, että asia käsitellään ihan kunnolla. Ei ketään muuta kohdella silmätikkuna. Tai no enhän minä tiedä miten muille puhutaan ja viestitellään, mutta epäilen vahvasti, että olen ainoa, jota kohtaan ollaan tällaisia. Tuokin opettaja on sellainen todella piilov##ttuileva. Joka ikisessä viestissä jotain p##kaa.
MIKSI MINUA KOHTAAN OLLAAN TUOLLAISIA?! Olen täysin normaali, henkilökohtainen hygienia kunnossa.
Kommentit (3)
Tiedän, että opintoihin on se tietty aika, jonka puitteissa pitää saada valmiiksi. Lisäaikaa saattaa saada juu, mutta pointti on nyt se, että tauolla opintoaika ei kulu. Ja minä aikuisena ihmisenä saanen itse päättää tauoistani. Minulla on erittäin pätevä syy muutenkin. Vaikea tilanne tässä, mutta helpottamaan päin, otaksun.
Olen kirjoittanut tästä ennenkin.
Ap