Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkasin pitkät hiukseni lyhyeksi. Nyt kaduttaa

Vierailija
07.05.2022 |

Tiedän, ettei ole mitään maailmaa kaatavaa, mutta ajattelin tulla vain avautumaan harmistumistani.

Eli leikkasin pitkät hiukseni aika reilusti lyhyemmäksi, enkä ole tottunut näihin ollenkaan. Inhoan näitä ja haluaisin vain entiset hiukseni takaisin. Aiemmin en tykännyt niistä tosi pitkistäkään, kun ne olivat mielestäni liian pitkät ja tikkusuorat, mutta ainakin niihin sai nättejä lettejä ja kampauksia tehtyä. Näihin ei saa mitään :(

Taidan kulkea seuraavat pari vuotta hiukset ponnarilla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Marja Sannikka? Harmittaisi minuakin, se tukka oli komea. Mutta menettelee se noinkin. Katsele enemmän ukrainauutisia, niin saat ajatuksesi muualle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.Onneksi ne kyllä kasvavat takaisin vaikka se aikansa kestääkin.

Vierailija
4/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä- Sulla Ap on ilmeisesti vielä toivoa, että hiuksesi kasvavat takaisin. - Osa meistä kaljuuntuu tai on kaljuunytunut tai saanut erittäin ohuet hiukset, jotka saavat hiuksemme näyttäään sille kuin kaljuuntuisimme. Niin käy melko monelle miehistä kuin pienelle osalle naisista vaikka jos meidän miesten kaljuuntumien on kiusallista ja monelle meistä miehistä paha paikka, niin naisten kaljuuntumein on jo osalle lähes tabu aihe, jota pidetään mahdollisena vain naisen omien huonojen elintapojen ja toimiene seurauksena, eikä lainkaan sellaisena, joka vosi tapahtua niin kuin miehillä paljossa bilogian ja perimän/ geenien seurauksena. - Ja oiekastaan ainoa ja täysin varma tapa saada tuuheat hiukset on monesti vain ja ainoastaan peuukki.  

Vierailija
6/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on ohi.

Vierailija
7/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tekevät aina tämän virheen? Sama kuin miksi vanhemmalla naisella tarvitsee olla lyhyeksi kynityt hiukset.

Vierailija
8/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käyny montaki kertaa, kasvatin hiuksia, puolipitkäks, no sit kyllästyin ku ne piti pestä joka päivä ja föönillä kuivata, muuten ihan littanat, sit leikkasin(ite niinku aina) tosi lyhyeksi ja värjäsin tummista vaaleeks, ainut hyvä puoli nyt on, ettei tarvi pestä joka päivä, eikä käyttää fööniä,eikä paljo muutakaan hiustuotteita

Vierailija
9/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.voice.fi/muoti-ja-kauneus/a-73996

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008313585.html

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000005538405.html

https://www.pidennykset.net/products/power-pieces-sherry?gclid=Cj0KCQjw…

Ei luoja tuota ekan Me Naiset -artikkelin aloituskuvaa ja kommenttia. Siinä on Sarah Paulson ilmeisesti punaisella matolla täydessä tällingissä ja hiukset varmasti ammattikampaajan laittamat. Kuvatekstissä lukee "Korvan taa sipaisu -hiustyyli on huolettomuudessaan täydellinen." Korvan taa sipaisu -hiustyyli näyttää vähän erilaiselta, kun sen on itse tehnyt johonkin ilmakuivattuihin hiuksiin. Ei se ole enää niin huoleton, kun niitä hiuksia on eka prepattu vähintään puolituntia.

Vierailija
10/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin lyhyeksi leikattuja hiuksiani itsekin, etenkin sen ajan jälkeen, kun hiusteni kunto alkoi huomattavasti parantua.

Nyt olen näistä kasvattamassa niin pitkiä, kuin miksi ne kasvavat (siis näyttäen hyviltä).

Vierailija
11/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli alaselkään asti ulottuvat hiukset, menin kampaajalle ja näytin että tuohon rintojen kohdalle jos lyhentäisi. Hän leikkasi olkapäille ulottuvan polkan. En edes osannut sanoa mitään kun järkytyin, kaduttaa aivan hirveästi. Missä lie hänellä rinnat, olkapäillä.. tai luuliko että minulla ne siellä on kun melko lauta olen niin ilmeisesti ei ilman suuria ulkonevia kumpuja osaa arvioida oikeaa kohtaa.. vaikka kädellä näytin myös. 

Kasvaa takaisin kyllä, mutta harmittaa hirveästi. Vaikea tosiaan laittaa kampauksia jne. Yritän ajatella että hiusta se vaan ja kasvaa.. mutta hankalaa se on olla ajattelematta.

Vierailija
12/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli alaselkään asti ulottuvat hiukset, menin kampaajalle ja näytin että tuohon rintojen kohdalle jos lyhentäisi. Hän leikkasi olkapäille ulottuvan polkan. En edes osannut sanoa mitään kun järkytyin, kaduttaa aivan hirveästi. Missä lie hänellä rinnat, olkapäillä.. tai luuliko että minulla ne siellä on kun melko lauta olen niin ilmeisesti ei ilman suuria ulkonevia kumpuja osaa arvioida oikeaa kohtaa.. vaikka kädellä näytin myös. 

Kasvaa takaisin kyllä, mutta harmittaa hirveästi. Vaikea tosiaan laittaa kampauksia jne. Yritän ajatella että hiusta se vaan ja kasvaa.. mutta hankalaa se on olla ajattelematta.

hankalaa siis olla ajattelematta että harmittaa.. ja kaipaa sitä pitkää tukkaa.

Vierailija
13/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on aina huonosti. tyypillinen nainen

Vierailija
14/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää kampaajalla, niin usein leikkasivat väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme