Mihin stick-deodorantit ovat kadonneet?
Ennen löyty joka kaupasta useaa erilaista, nykyään tiedän vain yhden kaupan mistä sellaisen löytää. Roll-oneja taas on miljoonaa erilaista, mutta ne eivät itsellä toimi. Eivät pidä hien hajua poissa. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (13)
Avainsana jota haet on antiperspirantti. Sillä ei ole paskan vertaa väliä onko se sticki vai roll-on.
Mulla taas ei toimi mikään muu kun vichy rollon, se on ainut mikää pitää mun kainalot kuivina, eikä niistäkään kaikki
Vaikea on löytää.
En tykkää rolleista.
Vierailija kirjoitti:
Avainsana jota haet on antiperspirantti. Sillä ei ole paskan vertaa väliä onko se sticki vai roll-on.
En ole ap, mutta mulla sama ongelma. Vain stick versiot pitää. Ja ihan antiperspirantteja aina käyttänyt. Ei pidä suihkeet, ei roll-onit, ei kalliit, ei halvat.
Sama täällä. Vain stick-dödöt toimii luotettavasti.
Kaikki muut pettää jo hetken kuluttua.
Dermosilin verkkokaupasta voi tilata Vitamin E -sarjan deodoranttia stickinä. Siinä on tosi kiva tuoksukin kaupan päälle. Biothermilla on myös tehokas stick dödö, sitä saa ainakin Stockmannilta edelleenkin.
Miehille löytyy. Kannattaa tuoksutella niitä, esim. Calvin Kleinilla on aina ollut hyvin unisex-tuoksuja.
Niveat hävis myös maaliskuun tienoilla hetkeksi, kun eu kielsi jonkun ainesosan. Nyt näyttää ainakin meidän prismaan palanneen. Luultavasti siis muokkasivat tuotetta?
Teininä oli hirvee kainalohiki ongelma, kesälläki pakko pitää mustia t-paitoja, ettei märät kainalot näkyis
Aika vähänhän noita on. Itse suosin suihkeita, ällö märkä roll-on on kyllä vihomiineinen valinta.
onhan noita Rexonalla ja Dovella ainakin.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/hyvinvointi/henkilokohtainen-hy…
Ruohonjuuressa myydään sellasia hyviä.
Venäläiset Rexonat vedettiin pois myynnistä.