Ystäväni vihaa vähemmistöjä, elokapinallisia, "väärää" poliittista ideologiaa kannattavia ja
Kommentit (32)
Kukapa ei.
Kyllä ne elokapinalliset ja vähemmistötkin vihaa ns. tavallisia pulliaisia, enää ei saisi olla suomalainen Suomessa.
Wokettajat tekevät täysin samaa kääntäen.
Minusta kaikki ihmiset ovat vähintäänkin arveluttavia ja elokapinalliset tekevät itsensä vain naurunalaisiksi.
sittenhän se on kuin woke vasemmistolainen mutta vihaa vaan eri ryhmiä kuin nuo
Ja kutsut häntä ystäväksesi?
Ei olisi minun.
Elokapinallisissa ja muisa punavihreissä on ongelmana että pitävät sitä ideologiansa ainoana totuutena (vertaa uskonlahkoon) ja yrittävät canceloida/mustamaalata kaikki muut mielipiteet asiallisen keskustelun sijaan.
Tuo on tuo vihaaminen nykyään tosi suosittu harrastus. Antaa aika typerän kuvan ihmisestä. "Mä vihaan... mä vihaan..." Ei ole sivistynyttä käytöstä, eikä ainakaan johda mihinkään hyvään kenenkään kannalta.
Vihaatko itse SOO ja vastarintaliike hiippareita?
Ne lienee vähemmistössä ja kannattaa väärää ideologiaa?
Niskuroivan sovittuja sääntöjä rikkovan ja poistumiskäskyä noudattamattoman hulttion paikka on lopulta aina partioautossa ja putkassa. Tuliko yllätyksenä?
Tuleeko se ilmi häiritsevänä käytöksenä?
Joo ei ole tuolalinen vihaaminen ihan kauhean tehokasta henkisen energian käyttöä, ja varsinkin kun vihaajilla harvoin on sitä henkistä energiaa ainakaan liikaa.
Jos vähän tutustuu eri tavalla ajatteleviin niin kyllä niillä kaikilla on puolensa. Voi toki valita omansa ja kannattaa sitä ja pyrkiä jopa löytämään muista ajatusmalleista vikaa, mutta tuollainen vihaaminen ei edistä omaa aatetta vaan enemmänkin hidastaa. Tunteeko kaverisi myös katuraivoa?
Vierailija kirjoitti:
Elokapinallisissa ja muisa punavihreissä on ongelmana että pitävät sitä ideologiansa ainoana totuutena (vertaa uskonlahkoon) ja yrittävät canceloida/mustamaalata kaikki muut mielipiteet asiallisen keskustelun sijaan.
Sehän on hyvin poikkeuksellista ja tuomittavaa. Onneksi mikään muu poliittinen suuntaus ei toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Niskuroivan sovittuja sääntöjä rikkovan ja poistumiskäskyä noudattamattoman hulttion paikka on lopulta aina partioautossa ja putkassa. Tuliko yllätyksenä?
Vain yhteiskuntavastainen anarkisti voi alapeukuttaa tätä.
Tyypilli en nykypäivän suvaitsevainen, aka. suw akki.
Eloapinoiden inhoaminen on merkki terveestä ajattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvin poikkeuksellista ja tuomittavaa. Onneksi mikään muu poliittinen suuntaus ei toimi niin.
Persuna olen aina avoin asialliseen keskusteluun ilmastopolitiikasta ja tulijoista. Ongelma on ettei saisi esim tuoda esiin että Intiassa avataan jatkuvasti hiilivoimaloita tai jälkimmäisessä tapauksessa rikostilastoja. Heti alkaa cancelointi ja mustamaalaaminen vaikka viittaisi puhtaisiin faktoihin.
Kyseisten ryhmien viha heijastuu peilin lailla heihin itseensä. Tuolta se minusta kuulostaa. Toisaalta, lieneekö viha edes oikea termi, aloittaja vaikuttaa erittäin puolueelliselta ideologilta joita tälläkin palstalla öyhöttää kymmenittäin. Haetaan sitä moraalista paremmuutta, joka tuoksahtaa tässäkin aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuna olen aina avoin asialliseen keskusteluun ilmastopolitiikasta ja tulijoista. Ongelma on ettei saisi esim tuoda esiin että Intiassa avataan jatkuvasti hiilivoimaloita tai jälkimmäisessä tapauksessa rikostilastoja. Heti alkaa cancelointi ja mustamaalaaminen vaikka viittaisi puhtaisiin faktoihin.
Kyse onkin ns. vihafaktoista. Tämän kun tuo esiin niin hakemaasi sivua ei voida näyttää hetken päästä koska Silakoilta loppuu jo alkumetreillä argumentit. Sensuuri on luusereiden keino kun ei muuta löydy.
Mitä sitten, eikö saisi vai?