Mitä olette unohtaneet junaan, bussiin tms?
Minä unohdin 20 vuotta sitten yhden takin junaan. Onneksi oli HM alennusmyynnistä ostettu.
Entä te?
Kommentit (5)
Peruukin, kellon ja aurinkolasit taksiin takapenkille, kaikki niistä vieläpä eri kerroilla. Hävettää vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Peruukin, kellon ja aurinkolasit taksiin takapenkille, kaikki niistä vieläpä eri kerroilla. Hävettää vieläkin.
Saanko kysyä, miksi sinulla oli peruukki?
Lapsena matkustin junalla perhetuttujen luo ja junaan unohtui heille tarkoitetut tuliaiset. Onneksi kyseessä oli reitin määränpää ja juna oli yhä raiteilla, kun unohdus huomattiin.
Lontoossa unohdin lentokenttäbussiin Amsterdamin Van Gogh -museosta ostamani julisteet. Suomessa minulla jäi kaukoliikenteen bussiin kännykkä, jonka hain takaisin varikolta ennen kuin kuski ehti sen toimittaa löytötavaroihin.
Itse olen löytänyt bussista ja raitiovaunusta matkakortteja, kännyköitä ja kerran ojensin kuskille lattialta löytämäni Stokkan ostoskassin, jossa oli upouusi rannekello. Pari viikkoa sitten ratikassa eräs nainen nousi reitin varrella kyytiin hakemaan unohtamaansa käsilaukkua kuskilta.
Vainuni erehtyi. Luulin, että tähän tulisi paljon vastauksia. Mielestäni tämä on mielenkiintoinen aihe. ap