Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SSRI-lääkkeiden vaikutus pysyvästi haluihin

Vierailija
06.05.2022 |

Tätä pelkään. Vuosi vuodelta on halut heikentyneet.. Seksi ei kiinnosta enää ollenkaan enkä saa orgasmia. Oletteko saaneet halunne takaisin lääkkeen lopetuksen jälkeen jos ongelmaa on ollut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut meni. Mutta samalla vanhenin niin ettei enää lääkityksen loputtua panetakaan. Katselen enää vain kun muut nussii sinne tänne edestä ja takaa.

Vierailija
22/24 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla seronil + opamox tarvittaessa. Varsinkin Seronilin ylläpitovaiheessa, annostus vain 20 mg, orgasmin saanti oli todellakin tuskan takana. 10mgllä jo onnistui. Muutenkaan ei juuri kiinnostanut yhtään (normaalisti tyydytän itseni 2-3 kertaa päivässä, joskus useamminkin). Nyt ehkä kerran viikkoon. Palautuu kyllä kun annosta laskee ja lopetuksen yhteydessä olin himokas melkein koko ajan.

Myös edellinen duloksetiini-lääke teki alakerran aivan turraksi. Jos olin pari päivää unohtanut ottaa lääkkeen, niin onnistui. Kun lopetin sen lääkkeen niin olin muutaman päivän aivan törkeän himokas, poikaystävälle olis ollut tosiaan käyttöä silloin.

En nyt osaa sanoa onko tuo Seronil pysyvästi vaikuttanut haluihin myös ilman lääkitystä, vai onko ihan iän mukanaan tuomaa rauhoittumista ja muuta stressiä.

Mikä lääke sulla ap?

Cipralex

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä ongelma?

Ei kukaan halua nussia mt-potilasta

Vierailija
24/24 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, liittyykö halujen loppuminen lääkkeisiin vai ihan johonkin muuhun? Siis kyllähän ne halut ovat välissä jäissä, vaikka ei olisi mitään syönytkään.

Toiseksi, elimistö oppii. Jos ei ole seksiä, niin se vähän unohtuu. Ei sitä oikein edes muista, ts. Ei ole haluja. En tiedä onko kaikilla, mutta näin minä ja mieheni olemme jutelleet.

Niin no. Minä aloitin lääkkeet parikymppisenä neitsyenä jolla halut olivat olleet kovat teinistä asti mutta ei mahdollisuutta kumppaniin. Aloitin lääkkeet, tapasin nykyisen mieheni ja lopetin lääkkeet. Ne halut mitkä olivat olleet ennen lääkkeitä eivät ikinä palautuneet, alapää jäi tunnottomaksi. En näe enää edes seksiunia eikä ennen viehättävät ihmiset aiheuta mitään tuntemuksia, en fantasioi enää. Saan kyllä orgasmeja normaalisti mutta ne ovat todella mekaanisia. Mieheni takia joudun tsemppaamaam vähän mutta harmittaa etten ikinä saanut toteuttaa luontaisia halujani ennen kuin se sammuivat pois. Seksuaalisuuteni on teatteria, jota joudun vetämään että suhde pysyy kasassa.