Mies, voisitko kuvitella seurustelevasi itseäsi 5 vuotta vanhemman naisen kanssa?
(Nainen näyttäisi ehkä ikäistään nuoremmalta, hyvin pitänyt huolta itsestään ja myös kropastaan.)
Kommentit (20)
Toki voisin. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista naisista, olen samalla aaltopituudella koska olen aina ollut ikäistäni vanhempi itsekin henkisesti.
Seurustelin aikoinaan mua 10 vuotta vanhemman kanssa, nykyään hän on mun vaimo.
Ollut jo viistoista vuotta👍
Tietenkin. Naiset elävät tuon verran pidempään joten siellä elämän loppupäässä olisimme varmaan yhtä aikaa lähtövuorossa.
En missään nimessä. Neljä vuotta vanhemman naisen kanssa olen kuitenkin seurustellut jo 18 vuotta.
M37
Jos löytyy joku kiva puheenaihe, vaikka valtioliput ja niiden komeusjärjestys niin niitä voisin seurustella. mistään ilmastokriisistä en jatka jauhaa
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Neljä vuotta vanhemman naisen kanssa olen kuitenkin seurustellut jo 18 vuotta.
M37
mistä riittää niin kauan puhetta?
Jos hän on peppupositiivinen ja viihtyy kumiasuissa niin mikä ettei.
Markus Kajoaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
mistä riittää niin kauan puhetta?
Mitä ihmeen puhetta?
M37
Kyllä ja myöskin...
Helposti! Ikä on vain numero.
Terveisin, Mies 86v.
Nelikymppiset naiset ovat usein vielä tiukassa kunnossa ja todella upeita mutta sitten kun mennään yli viidenkympin niin alkaa olla tiukkakuntoiset naiset vähissä.
Seurustelen 8v vanhemman naisen kanssa.
Minkä ikäisiä olitte alkaessanne seurustella? Miten läheiset suhtautui? Kysymys nyt niille joilla ikäeroa kymmenen vuotta tai enemmän.
Asun neljä vuotta vanhemman kanssa. Ei ole kyllä erityisen hauskaa, mutta se johtuu kyllä yksilöstä.
En oikein mutta hauskaa olen pitänyt 10v vanhemman kanssakin.
En itse enää seurustele. Olen leski, 62, Ja nautin yksin asumisesta.
Poikani, 29, asuu yhdessä 34-vuotiaan naisen kanssa, heillä on kaksivuotias lapsi. Hyvin näkyy sujuvan. Miksi ei sujuisi?
Kyllä.
Mutta kuinka paljon tuollaisia naisia on, ja millaiset vaatimukset heillä on miehelle?
Ani harva oman ikäisistäkään sytyttää ulkonäöllisesti, ja syy on 99% tapauksista kroppa. Kasvot voivat olla nätit ja tyylikin kunnossa, muta hyväkroppaisia 40+ naisia on alle 1% tämän ikäisistä. Joko kroppa on mallia tukeva ja tanakka (pääosa ylipainosta lantion yläpuolella), tai hoikka mutta peffasta ja reisistä ovat muodot lähteneet iän myötä.
45+ on sitten vielä harvinaisempaa.
Vastaan silti että kyllä, eikä tarvitsisi näyttää ikäistään nuoremmalta muuten - paitsi kropan osalta.