Henkinen väkivalta ja manipulointi?
Kommentit (8)
Seuraukset: En luota ihmisiin, en varsinkaan miehiin. En koskaan enää kykene suhteeseen.
Minä en halua olla uhri. Eteenpäin mennään . Toivon kaikille voimia.
Se, on kunn, joku tarkoituksella, aina haluaa pahaa,
Jos muistelee Haluaa tietää , onko Lapsuudesta tuttu , sama , mies jonka lapsena tunsin jo Ollaan, mieltä pahoittamassa,
Niin kun ei mitään saisi olla,
Ei se on naimisissa,
Ei pientäkään hitusta Onnea, Rakkautta!
Heti sanotaan ,
Että eikö ole naimisissa!
Tässä yksi merkki, että
Joillakin ihmisillä on , Vain ja ainoastaan!
Toisen mielen pahoittaminen ,
Ja alistaminen nurkkaan,
Olemalla toista Saatanan viisas, viisaampi.
..
Se on , ikävää, että
Jos jollekin rupeaa muistelee ,
Kaipaamaan jotakin henkilöä lapsuudesta, ja kun on nyt Aikuinen nainen tää aikuinen mies!
Jo ei olla emspatian kykysiä.
Sanotaan ikäviä!
Tälläset ihmiset Saa painua Helvettiin!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei seiso enää
Mulla kävi samoin, sitten vaimo kertoo kuinka syttyy miehistä joilla on hyvä itsetunto. Minä olin tuossa vaiheessa ihan murskana. Olin joskus hyvä sängyssä. Nyt pehmeä muna, kesto 30s tai jopa minuutti.
Lähde ihmeessä tuosta suhteesta, minulle sanotaan. Se vaatii voimia, jotka minulta on viety.
Miksi sitten roikuin suhteessa? Se oli joskus hyvä ja muuttui huonoksi hitaasti. Jaksoin elätellä toiveita paremmasta kokoajan. Koska itse olin hyvä puolisoa kohtaan, eiköhän huomaa arvoni...Vaimo joskus sanoi riidan jälkeen että yrittää olla minulle parempi vaimo jatkossa. Kaikki meni vain huonompaan suuntaan, mutta sanat olivat mielessäni ja jäin odottamaan tekoja.
Väkivaltaa ei ole vain tuota henkistä hidasta alistamista. Vastustamisesta tulee aivan järjetön riita, joka ei lopu.
Kukaan ei usko, meillä on ulospäin kaikki hyvin.
Sitten lehdessä ihmetellään, kun hyvämaineisessa perheessä tapahtuu ikävä juttu , jota kukaan ei osannut aavistaa. Tämä henkinen väkivalta pitäisi olla rikollista.
Musta valkoista. Valehdellaan omille. Peitellään, piilotellaan ja korostetaan.
Jatkuvassa valheessa eläminen tuottaa monitasoisia ongelmia.
Sanotaanko et erään naapurin kaverit tulivat pihaan, olen syönyt kakkaa aamupalaksi ilmeellä.....
Kun muiden vieraat olivat iloisia.
Olen kokenut. Seuraukset: toistuva keskivaikea masennus, yleistynyt ahdistushäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko. En pidä itseäni minkään arvoisena ja vetäydyn ihmissuhteista.