Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle Reimatec vk-rukkanen koko 1?

09.10.2006 |

Siinäpä kysymys tulikin eli minkä ikäiselle tuo koko on tarkoitettu? Tietysti riippuu lapsen käden koosta..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tässä Reimalta saatua tietoa kintaiden koosta.

koko ikä

0 1-2

1 2-3

2 3-4

3 5-6

4 7-9

Ja tosiaan riippuu paljon käden koosta tietty. Ostin viime keväänä alennusmyynnistä Reimatec-käsineet kokoa 2, tarkoituksenani käyttää niitä tytöllä tulevana talvena, kun ikää on 2,5 v. Mutta jouduinkin ostamaan nyt syksyllä talvea varten vielä nollakokoiset! Viime vuonna ostetut nollakokoiset Reimatec-välikausirukkaset ovat nyt passelinkokoiset.

Vierailija
2/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin riippu lapsen käden koosta! Jos mahdollista niin kannattaa sovittaa :)

Omalla 4,5 vuotiaalla tytöllä on käytössä 0-koon välikausirukkaset ja 1-koon talvirukkaset =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kohta 3v ja välikausirukkaset on 0-koon, talveksi on sekä 0- että 1- että isompiin mahtuu kunnolla lapanen alle.

o- koon välikausirukkaset mahtuvat varmasti vielä keväälläkin kun on nytkin reilut.

Vierailija
4/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3-vuotias tyttö ja 1-vuotias poika käyttävät molemmat 0-kokoa, naapurin 3-vuotias poika käyttää 2-kokoa. Ehkä se 1-koko menisi sinne 2-3 vuoden paikkeille suurimmalla osalla.

Vierailija
5/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman (tecit) hanskat kun ovat melko kylmiä.

Vierailija
6/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tänä keväänä otti käyttöön kokoa 2 juuri kun oli 2v täyttänyt ja sopivat vielä nyt ikää on 2 v 6 kk, luulen, että keväällä ovat pienet kun poika 3 v.....

Eiköhän ne pakkaa mennä aika hyvin ikävuosien mukaan.....tytöllä viime talvena 4 kokoa (ikää silloin 4 v) nyt näyttääpi olevan nippanappa.....talvi kintsut....joten 5 kokoa ostettaneen sitten tulevaksi talveksi, syys hankoina meillä vanhat Jonathanit koko 4.....kevääksi sitten taasen isompaa.....luulen niin....

Vierailija
7/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuskaillut saman asian kanssa. Olen erimieltä tuosta, että koko vastaisi ikää, jota edellinen kirjoittaja painotti. Meillä kaapissa koko 4 ja aivan liian iso 4 v. tytölle. Olin lastenvaatekaupassa ja hän suositteli neidillemme kokoa 2. Neiti on ihan normaalikokoinen käsistään.

Siis tosi ontuva tuo kokomerkintä hanskoissa. Nythän reima vaihtoi pipojensa kokoluokituksensa senttikokoihin, mikä erittäin järkevä veto. Tosin nekin laaha jonkin verran jäljessä. Jos päänympärys on 50 cm niin hattu/lakki/pipo saa olla kokoansa isompi eli 52 cm.... siis hiukan pitäisi siinä firmassa paneutua tuohon kokomerkintäasiaan.

Haalareiden koot ovat mielestäni hyvät ehkä hitusen reilut, mutta parempi niin!!!