Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on oireeton korona

Vierailija
06.05.2022 |

Jos on oireeton korona, niin eikös silloin voi elää ja liikkua ihan normaalisti? Mulla on ollut koko viikon ihan aavistuksen kurkku kipeä ja väsymys mutta muuten ei mitään muita oireita. Koronatesti on näyttänyt maanantaista saakka positiivista. Eihän tuo voi edes tarttua kun ei ole kunnon oireita. Oon käynyt normaalisti töissä, jumpassa jne. Kuulemma kaikki muutkin toimivat noin. Työnantajakin totesi, että jos ei ole oireita, niin on terve.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, mutta olen ollut etänä varmuuden vuoksi. Ja maskia oon käyttänyt kaupassa.

Vierailija
2/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla elimistössä noro-virusta mutta et oksenna tai ripuloi niin oletko terve vai sairas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Painat menemään vaan. Jos joku heikko saa taudin, ei oo sun ongelma.

Vierailija
4/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt ihan varmaa, että nuo testit on täysin luotettavia. Mulla näytti maaliskuussa positiivista vaikka ei ollut yhtään mitään oireita. Testasin varmuuden vuoksi, kun tyttö sairastui. Henk.koht. en luota kotitesteihin.

Vierailija
5/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla edes ole oireeton korona. Mitä ihmettä. Sulla on lieväoireinen korona. Voihan se oireettomaltakin tarttua. Tarttuu tosin eniten ennen ensioireita, aivan kuten influenssa, joten sitä ei edes osaa varoa.

Vierailija
6/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli sama tilanne. Pe iltana vähän kurkku karhea, tein testin ja oli positiivinen. Oireet loppuivat lauantaina. Menin töihin ma ihan normaalisti.

Vierailija
7/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla elimistössä noro-virusta mutta et oksenna tai ripuloi niin oletko terve vai sairas

Oireeton=terve

Vierailija
8/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla edes ole oireeton korona. Mitä ihmettä. Sulla on lieväoireinen korona. Voihan se oireettomaltakin tarttua. Tarttuu tosin eniten ennen ensioireita, aivan kuten influenssa, joten sitä ei edes osaa varoa.

Miten se voi tarttia, jos ei ole nuhaa eikä köhi.

Vierailija
9/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Painat menemään vaan. Jos joku heikko saa taudin, ei oo sun ongelma.

Jos muillakin on sama tilanne, niin mistä me tiedetään, että kuinka moni sairastaa. Eihän sitä kuitenkaan kotiinkaan voi jäädä jumittamaan ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
10/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typilistä kevät väsymystä.Joka ei lähde pois kun koko ajan tarkailet omaa tilaasi.Kun korona suomessa alkoi.Läkärit Tv, Joukoissamme on koko ajan ihmisiä ,jotka kantavat viirus.Sairastumatta siihen itse.Mutta tartutavat tietämättä muita ihmisiä ympäri Suomea.Suomella ei ole reesusseja testata koko kansaa onko koroa tai ei Kun joku maa testas. En muista mikä?

Vierailija
11/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kaikki on mahdollista.

Vierailija
12/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan kerroit oireet😂😂 älyhoi...

Vierailija
13/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tarttuu oireettomalta kantajalta hengitysilman kautta. Kotitestit näyttävät usein väärää negatiivista, mutta eivät juuri koskaan väärää positiivista. Tämä pandemia ei lopu koskaan jos taudinkantajat eivät pysy poissa ihmistenilmoilta. Viimeisen 3kk aikana on kuollut 2000 ihmistä koronaan, enemmän kuin 2 ensimmäisen vuoden aikana. Kiitos tästä kuuluu itsekkäille ihmisille, jotka tietoisesti levittävät virusta.

Vierailija
14/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona tarttuu oireettomalta kantajalta hengitysilman kautta. Kotitestit näyttävät usein väärää negatiivista, mutta eivät juuri koskaan väärää positiivista. Tämä pandemia ei lopu koskaan jos taudinkantajat eivät pysy poissa ihmistenilmoilta. Viimeisen 3kk aikana on kuollut 2000 ihmistä koronaan, enemmän kuin 2 ensimmäisen vuoden aikana. Kiitos tästä kuuluu itsekkäille ihmisille, jotka tietoisesti levittävät virusta.

Pandemia ei lopu koskaan jos kaikki istuvat jatkuvasti karanteeneissa kotona. Näin se vaan nyt on.

Vierailija
15/15 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan sama. Jokaisen on se vielä jossain kohdin sairastettava. Monien moneen kertaan. Sitten hiipuu hiljalleen.