Jos on oireeton korona
Jos on oireeton korona, niin eikös silloin voi elää ja liikkua ihan normaalisti? Mulla on ollut koko viikon ihan aavistuksen kurkku kipeä ja väsymys mutta muuten ei mitään muita oireita. Koronatesti on näyttänyt maanantaista saakka positiivista. Eihän tuo voi edes tarttua kun ei ole kunnon oireita. Oon käynyt normaalisti töissä, jumpassa jne. Kuulemma kaikki muutkin toimivat noin. Työnantajakin totesi, että jos ei ole oireita, niin on terve.
Kommentit (15)
Jos sulla elimistössä noro-virusta mutta et oksenna tai ripuloi niin oletko terve vai sairas
Juuri näin. Painat menemään vaan. Jos joku heikko saa taudin, ei oo sun ongelma.
Onkohan nyt ihan varmaa, että nuo testit on täysin luotettavia. Mulla näytti maaliskuussa positiivista vaikka ei ollut yhtään mitään oireita. Testasin varmuuden vuoksi, kun tyttö sairastui. Henk.koht. en luota kotitesteihin.
Eihän sulla edes ole oireeton korona. Mitä ihmettä. Sulla on lieväoireinen korona. Voihan se oireettomaltakin tarttua. Tarttuu tosin eniten ennen ensioireita, aivan kuten influenssa, joten sitä ei edes osaa varoa.
No mulla oli sama tilanne. Pe iltana vähän kurkku karhea, tein testin ja oli positiivinen. Oireet loppuivat lauantaina. Menin töihin ma ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla elimistössä noro-virusta mutta et oksenna tai ripuloi niin oletko terve vai sairas
Oireeton=terve
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulla edes ole oireeton korona. Mitä ihmettä. Sulla on lieväoireinen korona. Voihan se oireettomaltakin tarttua. Tarttuu tosin eniten ennen ensioireita, aivan kuten influenssa, joten sitä ei edes osaa varoa.
Miten se voi tarttia, jos ei ole nuhaa eikä köhi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Painat menemään vaan. Jos joku heikko saa taudin, ei oo sun ongelma.
Jos muillakin on sama tilanne, niin mistä me tiedetään, että kuinka moni sairastaa. Eihän sitä kuitenkaan kotiinkaan voi jäädä jumittamaan ikuisiksi ajoiksi.
Typilistä kevät väsymystä.Joka ei lähde pois kun koko ajan tarkailet omaa tilaasi.Kun korona suomessa alkoi.Läkärit Tv, Joukoissamme on koko ajan ihmisiä ,jotka kantavat viirus.Sairastumatta siihen itse.Mutta tartutavat tietämättä muita ihmisiä ympäri Suomea.Suomella ei ole reesusseja testata koko kansaa onko koroa tai ei Kun joku maa testas. En muista mikä?
Juurihan kerroit oireet😂😂 älyhoi...
Korona tarttuu oireettomalta kantajalta hengitysilman kautta. Kotitestit näyttävät usein väärää negatiivista, mutta eivät juuri koskaan väärää positiivista. Tämä pandemia ei lopu koskaan jos taudinkantajat eivät pysy poissa ihmistenilmoilta. Viimeisen 3kk aikana on kuollut 2000 ihmistä koronaan, enemmän kuin 2 ensimmäisen vuoden aikana. Kiitos tästä kuuluu itsekkäille ihmisille, jotka tietoisesti levittävät virusta.
Vierailija kirjoitti:
Korona tarttuu oireettomalta kantajalta hengitysilman kautta. Kotitestit näyttävät usein väärää negatiivista, mutta eivät juuri koskaan väärää positiivista. Tämä pandemia ei lopu koskaan jos taudinkantajat eivät pysy poissa ihmistenilmoilta. Viimeisen 3kk aikana on kuollut 2000 ihmistä koronaan, enemmän kuin 2 ensimmäisen vuoden aikana. Kiitos tästä kuuluu itsekkäille ihmisille, jotka tietoisesti levittävät virusta.
Pandemia ei lopu koskaan jos kaikki istuvat jatkuvasti karanteeneissa kotona. Näin se vaan nyt on.
Varmaan ihan sama. Jokaisen on se vielä jossain kohdin sairastettava. Monien moneen kertaan. Sitten hiipuu hiljalleen.
Mulla sama tilanne, mutta olen ollut etänä varmuuden vuoksi. Ja maskia oon käyttänyt kaupassa.