Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomitsetko

Vierailija
06.05.2022 |

Olen lähes 60v nainen. Olen kituuttanut taloudellisesti koko tähänastisen elämäni, vaikka olen työelämässä. Asun velattomassa kodissa ja säästöjäkin on. Nyt lapset ovat omillaan ja olen eronnut. JOS vielä aloitan suhteen, edellytän mieheltä tiettyä varallisuutta tai hyvää toimeentuloa. En kaipaa erityisesti matkoille mutta jos miehellä olisi rantamökki tai rantasauna :) Siellä viettäisimme rauhallista aikaa ja myöhemmin eläkepäiviä. Olenko toiveissani kohtuuton ja itsekäs, kun toivon mieheltä tiettyä elintasoa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tähän mennessä vastaajille! Kiva huomata vastauksissa asiallisuus ja positiivisuus. Saa edelleen antaa vinkkejä tuohon massitilanteen selvittelyyn, mielipiteen ohella.  ap

Vierailija
22/23 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomitsen!

Miksi? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi laskelmoivaa ajattelua . Tietysti jos perusperiaate ei ole, että suhteeseen aletaan vain rakkaudesta niin tuollainen ajattelu sopii hyvin

Miten aiot toimia, jos rakastutkin päättömästi eläkkeellä olevaan, vuokralla asuvaan luottotiedottomaan mieheen? 

Myönnän, on laskelmoitua. Haluan kuitenkin pitää tästä kiinni. Rakkautta on niin monenlaista, lapsiani rakastan eniten maailmassa ja he ovat etusijalla aina. Loppuelämäni puolisolta odotan rakkauden ja ystävyyden lisäksi tiettyä elintasoa. ap

Eli valitset elintason ensin ja sitten vasta annat mahdollisuuden tunteillesi?  En tietenkään tuomitse, mutta jokainen omalla tavallaan. En voisi ikinä kuvitellakaan alkavani yhtään minkäänlaiseen suhteeseen, jollen rakastuisi hullun lailla.  Ja silloin ei palkkitilien saldoja eikä kesämökkejä laskeskella.

Ei mikään elintaso korvaa rakkautta, tietenkään. En voisi olla suhteessa ilman rakkautta rakkautta. Se vaan, että löytyvätkö samasta paketista. Muutoin olen yksin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi