Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssa ja tuskanhiki

Vierailija
06.05.2022 |

Köhää, nuhaa, yskää. Tuntuu että oireet ei ole kovin pahat mutta hirveä tuskanhiki, etenkin jos vähänkin teen jotain. Hikoilu alkoi jo eilen, kertookohan se siitä että flunssa alkaa mennä ohi vai onko tämä joku pahempi vaihe?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona? Influenssa?

Vierailija
2/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, mutta mulla alkoi jo ihan alkuvaiheessa flunssaa. Kuumetta ei mielestäni ole, sillä olo on suhteellisen normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla korona alkoi juuri tuollaisilla oireilla (sairastuin n. viikko sitten, kotitesti ja myös PCR-testi olivat positiivisia)

Vierailija
4/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia flunssassa. Ruumis kertoo, että nyt pitää ottaa vähän rauhallisemmin jonkun aikaa.

Vierailija
5/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatestit negaa. Myös lapsi olo sairas samoilla oikeilla ei koronaa. Influenssarokote on otettu. Itsellä ei ole ollut kuumetta lainkaan. Vain näitä tuskanhiki aaltoja, yliesvointikin ollut ihan ok.

-ap

Vierailija
6/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan 2vk sitten. Edelleen hikoilen normaalia enemmän juurikin liikkuessa. Voi olla, että Korona ei ole kokonaan vielä poissa, sillä tukkoinen olo jatkuu ja mm. päänsärky on ollut karsea tänään ja eilen. Olin silti jo tällä viikolla töissä. 

Vierailija
7/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronatestit negaa. Myös lapsi olo sairas samoilla oikeilla ei koronaa. Influenssarokote on otettu. Itsellä ei ole ollut kuumetta lainkaan. Vain näitä tuskanhiki aaltoja, yliesvointikin ollut ihan ok.

-ap

Vääriä negoja tulee jopa niissä virallisissa testeissä, muistelisin että peräti 20% negoista on vääriä. Voi siis hyvinkin olla korona. 

Tai sitten alkaa vaihtarit vaivata. Se esiastekin laittaa kummasti hikoamaan hassun pienistäkin tekemisistä. Ja välillä ihan ilman syytäkin.

Vierailija
8/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v, epätodennäköistä että olis vaihtarit.

On tehty useampi testi, kaikki negaa. Eiköhän joku testi antaisi positiivisen tuloksen jos koronaa olisi. Viimeksi meillä oli korona n. 3kk sitten.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi