Lapsi kaatui pari päivää sitten pyörällä. Nyt alkanut ontumaan.
Ei saa taitettua polvea kunnolla. Käytin lääkärissä ja itki koko ajan, kun lääkäri kokeili polvea. Se on turvonnut, mutta mitään vammaa (murtumaa, repeämää) siinä ei lääkärin mukaan ole. Saatiin vain särkylääkeresepti mukaan. Silti mua jotenkin epäilyttää. Ei kai yhdestä kolhusta voi tulla 10-vuotiaalle noin kipeä jalka ilman suurempaa vammaa. On tuo ennenkin itseään kolhinut eikä tällaista ole käynyt. Mietin pitäisikö kuitenkin käyttää vielä yksityisellä? Kesä on tulossa ja harrastukset pyörii eikä hän voi tällä hetkellä tehdä mitään. Joutuu käyttämään keppejä(!) koska ei voi kunnolla suoristaa jalkaa ja polvi on tosi kipeä. Näin siitäkin huolimatta, että polvessa ei mukamas ole mitään vammaa.
Itse venäytin opiskalija-aikoina polven. Se turposi ja oli todella kipeä. En käynyt lääkärissä (olen pöljä), mutta ostin kylmägeeliä ja ideal-siteen. Meni yli viikko, ennen kuin kykenin kinkkaamaan opinahjoon, ja siitä viikko tai pari, että oli taas normikunnossa.
Eli jos lapsi on polven satuttanut, niin vaikka kuvissa ei näkyisi mitään, niin ei se parissa päivässä parane!