Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni palstalainen aikoo tulevana kesänä lomailla ulkomailla?

Vierailija
06.05.2022 |

Ja mikä on syy sille, ettei kotimaan matkailu kelpaa. Korona kuitenkin jyllää aurinkorannoilla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaa aurinkoranta. Itse lähden kahdelle reissulle, kyllä sitä riittää lomapäiviä kotimaanreissujakin varten. Useampikin festarireissu tiedossa, osa kotimaisia ja osa ulkomaisia.

Vierailija
22/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa olisi, mutta taitaa haaveeksi jäädä, kun on kesällä vähän liikaa tekemistä muutenkin aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaa aurinkoranta. Itse lähden kahdelle reissulle, kyllä sitä riittää lomapäiviä kotimaanreissujakin varten. Useampikin festarireissu tiedossa, osa kotimaisia ja osa ulkomaisia.

Oho, vauvapalsta poistaa erikoismerkit. No kirjoitetaan sitten, eli ulkomaa ei ole yhtäkuin aurinkoranta.

Vierailija
24/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko kotimaanmatkailua on saman hintaista kuin viikko jenkeissä

Vierailija
25/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesän vietän Suomessa ja ihan vaan kotona tai mökillä. Ei kiinnosta matkailla Suomessa huonosti käyttäytyvien lapsiperheiden seassa. Talvella kaukomaille kuten tähänkin saakka (myös koronan aikana). Rantalomakohteet Euroopassa eivät houkuttele.

Olen matkaillut tosi paljon kotimaassa, eikä ole kylöä sattunut niin, että lapsiperheiden käytös olisi minua jotenkin vaivannut. Onpa erikoista.

Mulla tuo lapsiperheiden karsastus juontaa juurensa nuoruuteen milloin olin lähes joka kesä kesätöissä suomalaisessa hotellissa. Lapsiperheet eivät ainakaan silloin osanneet käyttäytyä, lapsien annettiin juoksennella ja huutaa pitkin hotellin käytäviä.

Aamiaiselle he ilmestyivät vasta varttia ennen aamiaisen loppumista eivätkä ymmärtäneet kun ruokia ruvettiin keräämään pois kesken heidän ruokailun. Se oli pakko tehdä kun oli vaan tunti aikaa siivota ravintola ennen lounasaikaa. Ja voi pojat sitä siivottavaa muuten riitti lapsiperheiden jäljiltä...

Hienoa oli myös kun minibaarien sisältö oli tyhjennetty pöydälle jotta äipät saivat pilttipurkit sun muut omat eväät mahdutettua kylmään. Viikonlopun pöydällä auringonpaisteessa olleet suklaat oli pakko heittää roskikseen ja laskuttaa asiakkaalta ja siitähän se itku ja poru taas syntyi.