Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertausharjoituksiin kutsutun terveyden selvittäminen?

Vierailija
06.05.2022 |

Kuulin, että henkilö jolla on vakavia psyykkisiä ongelmia (joihin määrättyjä lääkkeitä ei käytä) oli kutsuttu kertaamaan. Ei aio vapaaehtoisesti näistä kertoa eikä pyytää vapautusta. Itse en tyyppiä tunne, mutta pisti miettimään.
Edeltääkö kertausharjoituksia terveystarkastus vai voiko palveluskelvoton päästä "livahtamaan" sinne ja säilyttää reserviläisen statuksensa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse halua pois niin ei tarvitse käydä missään terveystarkastuksessa.

Vierailija
2/5 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen, onko ainoastaan reserviin kuuluvan oman ilmoituksen ja vastuullisuuden varassa ilmoittaa muutoksista terveydessään, mitkä vaikuttavat palveluskelpoisuusluokkaan? Aika hurjas jos näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammutaanko siellä kovilla? Tai voiko sekoboltsi muuten olla vaaraksi muille?

Vierailija
4/5 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertausharjoitukset eivät ole kovin pitkiä jaksoja, joten voi olla resulssientuhlausta tehdä terveystarkastuksia. kun mediassa on kerrottu että lisätään kertausharjoituksiin kutsuttavien määrää, niin on saatettu mainita että kutsutaan sellaisia joiden edellisestä palvelukseen kutsumisesta ei ole pitkä aika. muutamassa vuodessa ei pitäisi kovinkaan paljoa tapahtua terveydentilassa.

Vierailija
5/5 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ollut mitään terveystarkastusta . Tuli vaan käsky missä ja milloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän