Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko jättää 16 ja 14-vuotiaan kahdeksi yöksi yksin kotiin?

Vierailija
06.05.2022 |

Miten on?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin voisin jättää yksinään (ja tuon 16-vuotiaan olen jättänytkin jo parin vuoden ajan). Mutta keskenään en ole ihan varma. Taantuvat välillä jollekin ihme tasolle, ärsyttävät toisiaan muka leikkimielisesti, mutta päättyy lopulta usein kunnon riitaan, kun ärsyttäminen menee överiksi.

Vierailija
42/42 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 14-vuotias ainakin pärjää ja voi sitten pitää huolta 12-vuotiaasta. Laittakaa vaan ruoat valmiiksi odottamaan.

Kasarilla tuttu naapurin likka sai rahaa kun hoiti pieniä lapsia. Nykyään sellaisesta varmaan tehtäisi lasu. Likka oli pikkuveljeni kanssa samalla luokalla. Täytyy myöntää että likka oli jo silloin manipuloinnin mestari. Tultiin katsomaan miten pärjää lasten kanssa. Päädyttiin syöttämään niitä. Ilta kahdeksen aikaan.

Vanhempansa olivat vuorotöissä ja sillä viikolla ilta kymmeneen asti. Pienet piti laittaa nukkumaan noin kello 9 illalla. Kun vanhemmat kuuli että siellä oli käynyt poikia kuten minä niin vähän valittivat siitä. Asiaa kyllä pehmensi se kun lapsensa olivat kertoneet se iso poika pesi meidän hampaita. 

Jos uskaltaa antaa teineille vastuuta niin suurin osa niistä pystyy siihen. Sitten on niitä toisia. Ikävä kyllä yksi sukulaisen tyttö. Sen likan tulevaisuus on vankila. Kun lapset oli vielä teinejä niin sanoin että kun olen töissä niin sitä ette päästä tänne.  Nyt kyseinen likka on melkein 18. Tarkoittaa että seuraava tuomio tulee täysi-ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla