Mun äitiin veli teki dna testiin joka näytti 99 prosenttia suomalaista verta ja vähän ukrainalaista ja valkovenäläistä. Hän on korkeakoulusta valmistunut kauppatieteisiiin.
Kommentit (15)
Mitä siitä? Minä olen 50 % venäläinen ja opiskelen kauppakorkeassa.
Vain todellinen typerys antaa geneettisen sormenjälkensä jollekin random pilipalifirmalle.
Jos tilaa useammasta firmasta testin, niin saattavat antaa ihan eri tulokset.
Kyllä se korkeakoulutus on sen puolen valkovenäläisprosentin ansiota varmasti.
Et ilmeisesti tajua mikä on geenitesti.
Kasakoita, venäläisiä ja ties mitä muita raiskureita ja hävittäjiä, "sotilaita" rellesti nyky-Suomen alueella Venäjän tsaarin nimenomaisesta käskystä, isoksi vihaksi sitä sanottiin. Jäi niiltä myös jälkeläisiä, joissain pitäjässä syntyi kymmeniä lapsia väkisinmakaamisten seurauksena. Siviiliväestö oli täysin suojaton, oma vähäinen sotaväki oli lyöty, suuri ellei suurin osa Ruotsin armeijaa ja virkamiehiä paennut Ruotsiin. Maa poltettu, hävitetty. Tuhansia, erityisesti lapsia ja nuoria, vietiin orjuuteen kauas kotoaan. 1700-alkupuolella täällä, nyt Ukrainassa.
Alkoholin kanssa läträäminen geenitestin alla antaa virhetuloksia... olisi jättänyt ne valkovenäläiset väliin.
Lähes meidän jokaisen suomalaisen suonissa virtaa venäläistä verta ja lähes meidän kaikkien suomalaisten sukujuuret vie venäjälle.
Mäkin oon varmaan noin 16.5%venäläinen, koska molempien vanhempien suvussa on yksi venäläinen esivanhempi. (Toinen esivanhempi on Karjalasta, mutta venäläinen ja toinen oli joku tosi rikas venäläinen joka kuului vapaamuurareihin) Se on tosi yleistä suomalaisilla, että on vähän venäläistä kun verta
Eikö koulutus vaikuttanut tai muuttanut äitisi veljen dna:ta?
Korkeakoulusta valmistunut kauppatieteisiin?
Haploryhmä on avainseikka sukulaisten löytymiseksi. Mitä kalliimpi tutkimus, sitä lähemmäs nykyaikaa päästään.
Mulls on vain 48,9 %
suomalaista. Minne pitää muuttaa, persu?
Mielenkiintoinen tulos.